Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 9. desember 2017 Premium Medlem Del Skrevet 9. desember 2017 I avdelingen for makalause FREEWARE kom jeg nylig over denne B-50 Superfortress, en videreutvikling av den mer kjente B-29, som slapp atombombene over Japan. For de med flyhistorisk interesse er dette en modell som kan anbefales på det sterkeste. Krever medlemskap i SIM-Outhouse, men der er vel de fleste allerede ?! Ha ei fin advent Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Svein-Frode Skrevet 9. desember 2017 Premium Medlem Del Skrevet 9. desember 2017 Wow, denne hadde jeg ikke fått med meg. Håper de har fått noenlunde gromlyd til på denne, da jeg regner med disse motorene brøler noe infernalsk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Nordberg Skrevet 9. desember 2017 Del Skrevet 9. desember 2017 Finnes også på Flightsim.com. Der var det også en ekstra lydfil zip. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 9. desember 2017 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 9. desember 2017 Håper de har fått noenlunde gromlyd til på denne Slett ikke så dårlig lyd, men kanskje ikke helt i toppsjiktet, og det skal jo godt gjøres av freeware. Finnes også på Flightsim.com. Der var det også en ekstra lydfil zip Interessant, da må jeg sjekke om de har fått til noe ekstra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 9. desember 2017 Premium Medlem Del Skrevet 9. desember 2017 Så disse forlot tegnebordet, og ble faktisk bygget? Men sikkert da ikke brukt i noen krigssammmenheng?! Beist av et fly iallefall! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 10. desember 2017 Del Skrevet 10. desember 2017 De ble vrl i hovedsak brukt som tankfly? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 10. desember 2017 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 10. desember 2017 De ble vrl i hovedsak brukt som tankfly? Ikke med en gang. Flyet var lenge i tjeneste som strategisk bombefly (B-50), før det ble designet som tankfly (KB-50). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.