Gå til innhold

Alt i blått/hvitt


Anbefalte innlegg

En venn fløy (real life) fra Stavanger til Oslo tirsdag morgen. Jeg fulgte flighten i simulatoren, med real weather (FSXWX). Vi hadde kontakt over wifi, og det var artig å sammeligne været underveis, og det stemte meget godt. En ny måte å fly "online" på. På bildene sees hvordan været klarner opp i løpet av turen.

 

uc6OOnF.jpg

 

bblLcFd.jpg

 

NHwkdN3.jpg

 

UkbC3y9.jpg

 

lTwCcUe.jpg

 

89IqcUJ.jpg

 

cev9Ua6.jpg

 

Dx5GqvI.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Ja ja,  værprogram er det jo forsåvidt mange å velge blant,  så det er vel mer riktig å si at æ har ikke vært fornøyd med texturene på skyer og vær  ???  Bruker Soft Clouds som passer bra til statisk selvlaget vær,  men savner de fine skyene i gode, gamle FEX .  Er spent på hva REX Skyforce kommer opp med,  men klarer meg utmerket med default P3D4 enda ei stund  ;D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ja,  værprogram er det jo forsåvidt mange å velge blant,  så det er vel mer riktig å si at æ har ikke vært fornøyd med texturene på skyer og vær  ???  Bruker Soft Clouds som passer bra til statisk selvlaget vær,  men savner de fine skyene i gode, gamle FEX .  Er spent på hva REX Skyforce kommer opp med,  men klarer meg utmerket med default P3D4 enda ei stund  ;D

 

Likte og FEX. Bare last ned FSXWX og smell i gang. Lite og kjekt program, sabla enkelt å bruke. I full screen i FS trykker jeg bare Win tasten, og klikker på FSXWX ikonet. Trykker Connect. Og det er det hele :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

 

Værprogrammene bruker de skyene du har instalert.

 

Jepp,  det har æ forstått,  og da blir mine "soft clouds" mangelfull i forhold til variasjoner.  Har også testet REX og andre texturer,  men synes det ser kunstig ut,  i tillegg til at de stjeler mye flyt og frames.  Da kan jeg likegodt bruke Soft Clouds,  som ikke krever noe som helst av PCen,  og som lager fluffy og behagelige skyer  ;)

 

Bare last ned FSXWX og smell i gang. Lite og kjekt program, sabla enkelt å bruke.

 

Hmmm, kanskje æ skal la dette programmet få en sjanse......?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...