Gå til innhold

Poisonous chemtrails!


Kjetil Håvan

Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Hele tiden ser jeg konspiratører på Facebook, som hevder at spraying av farlige stoffer i atmosfæren foregår. Til og med av helt vanlige rutefly. Hadde vært artig å vite om dere som er reallife piloter, med hånden på hjertet kan si at dette er bare tull?!

Saken er den at en av de som deler en god del av dette, er pensjonert flyger og kjenning av meg selv, og det er litt rart. Her en video som hevder bevis for kjemikaliespraying av "gift" i atmosfæren.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

;D ;D ;D Ja det håper jeg virkelig! Utrolig hvor mye rart som foregår der ute, at jeg nesten ikke fatter det. Dette er nå en ting, men de verste, synes jeg er flat eartherne som er helt Kokkelimonke!  ;D ;D :P

 

Bare denne videoen sier jo litt om hvor hjernevaska disse folka er...  Ca18 000 000 views... Og... Luftfartsbransjen er selvfølgelig med i komplottet for å lure alle oss andre til å tro at jorda er en kule! Lol!  :P :P :P Helt utrolig!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Jeg flirer hver gang noen går på dette. For det første så vil en spraying ramme alle, selv de som sprayer. Og hva skal hensikten være? Jeg har hørt at det er for å sløve ned befolkningen. Vel, uroen i verden legger den teorien død.

Jeg er aktiv pilot og har vært det i mange år. Dette er ren bull[*********].

 

Hehe... Regna egentlig ikke med noe annet nei! Kan si uten å nevne noe navn, at han jeg kjenner i USA er bl.a. radiovert og UFO forsker, og en noe spesiell kar. Litt i gata Stanton Friedman.  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg flirer hver gang noen går på dette. For det første så vil en spraying ramme alle, selv de som sprayer. Og hva skal hensikten være? Jeg har hørt at det er for å sløve ned befolkningen. Vel, uroen i verden legger den teorien død.

Jeg er aktiv pilot og har vært det i mange år. Dette er ren bull[*********].

 

Hehe... Regna egentlig ikke med noe annet nei! Kan si uten å nevne noe navn, at han jeg kjenner i USA er bl.a. radiovert og UFO forsker, og en noe spesiell kar. Litt i gata Stanton Friedman.  ;)

 

UFO fenomenet er forøvrig et spennende tema. Desverre så kan man ikke stole på noe man får servert på den kanten da det meste er gjennomsyret av spinnville konspirasjonsteorier, med USA og Israel som roten til alt vondt i verden. Veldig synd, for fenomenet er veldig spennende og interessant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Jeg flirer hver gang noen går på dette. For det første så vil en spraying ramme alle, selv de som sprayer. Og hva skal hensikten være? Jeg har hørt at det er for å sløve ned befolkningen. Vel, uroen i verden legger den teorien død.

Jeg er aktiv pilot og har vært det i mange år. Dette er ren bull[*********].

 

Hehe... Regna egentlig ikke med noe annet nei! Kan si uten å nevne noe navn, at han jeg kjenner i USA er bl.a. radiovert og UFO forsker, og en noe spesiell kar. Litt i gata Stanton Friedman.  ;)

 

UFO fenomenet er forøvrig et spennende tema. Desverre så kan man ikke stole på noe man får servert på den kanten da det meste er gjennomsyret av spinnville konspirasjonsteorier, med USA og Israel som roten til alt vondt i verden. Veldig synd, for fenomenet er veldig spennende og interessant.

 

Helt enig! UFO fenomenet er jeg veldig fascinert av også! Hadde man blitt kvitt alle de fake CG videoene og konspirasjoner som du nevner ++, som forpester de gjenværende virkelig troverdige episodene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...