Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 4. desember 2017 Premium Medlem Del Skrevet 4. desember 2017 Ikke gått lei av denne makalause modellen fra Milviz, og denne turen valgte jeg Otter`n med amfibium-flottører, en trofast arbeidshest for Luftforsvarets "tilbringertjeneste" . Folk og gods skulle fraktes fra Andøya Flystasjon til Bardufoss, Bjerkvik/Narvik og videre til Evenes og Bodø. Dårlig vær mesteparten av turen og fra Bardufoss var det tette snøbyger. Hoppet av i Narvik, da været videre så ut til å bli en tøff utfordring : Artig å prøve seg i snøbyger, som fra cockpit ser imponerende realistisk ut. Snøfillene fyker mot oss, men på stillsfotoene står de helt stille ( derav stillsfoto....? ). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 5. desember 2017 Del Skrevet 5. desember 2017 Ga du opp å komme deg siste biten hjem? Høres jo ut som den morsomste delen av turen ;D veit fadern dassa litt opp og ned mellom Andøya og Bodø på den ruta på 70 tallet, men da gikk det nok mest i Twottern Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 5. desember 2017 Premium Medlem Del Skrevet 5. desember 2017 Hehe... ;D Du får prøve siste bit i mårra da sju! Skikkelig fine bilder, fik mer julestemning enn hva vi har hatt i det siste her i trøndelagen. Men kanskje får vi litt nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 5. desember 2017 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 5. desember 2017 Ha ha ha ;D , ga vel ikke opp, men hadde ikke tid til å rusle resten av turen i knapt 90 knots og kraftig motvind, kunne jo risikere å fly baklengs ;D ( det har æ faktisk gjort med Piper Cub, real ). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Svein-Frode Skrevet 5. desember 2017 Premium Medlem Del Skrevet 5. desember 2017 Suverene bilder som vanlig Ernst. Fin fin maskin, og artig at den kommer med norske farger. Det nærmer seg jul og selv om jeg har en pause fra flysim, så har det blitt noen turer i gode gamle P3D v3 Der er jo alt perfekt med Andrew & Co sine norske flyplasser, Henrik sine skip og grafikk skrudd og justert til perfeksjon for rundt et år siden... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 5. desember 2017 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 5. desember 2017 Jepp, P3D v3 eller v4 spiller ingen rolle, sålenge man er fornøyd og har en sim som funker. Det er ikke SÅÅÅ stor forskjell på v3 og v4 ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Svein-Frode Skrevet 6. desember 2017 Premium Medlem Del Skrevet 6. desember 2017 Jepp, P3D v3 eller v4 spiller ingen rolle, sålenge man er fornøyd og har en sim som funker. Det er ikke SÅÅÅ stor forskjell på v3 og v4 ;D Nei, jeg har en maskin som synger på siste verset, så jeg tror ikke jeg får mye mer glede av v4 enn v3. v4 får vente til det blir nytt kjernekraftverk i huset... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.