Gå til innhold

Div blåhaler


Anbefalte innlegg

Hallo igjen!

 

Frem til for et par år siden var jeg ganske aktiv i denne delen av forumet, men den siste tiden har det vært relativt lite flyvning da jeg har bodd noen år i utlandet (uten PC!). De siste ukene derimot har jeg kommet i gang igjen med flyvningen, og jeg har prøvd å knipse noen bilder her og der som jeg tenkte å dele med dere.

Denne "batchen" inneholder kun blåhaler av type B737-XXX, men jeg har prøvd å variere så godt jeg kan utifra de bildene jeg har lagret. Dessverre har bildene blitt litt blurry under opplasting.

 

 

I8lIq4x.jpg

Klatrer ut fra Tromsø, retning Kirkenes.

 

WsY1KiV.jpg

 

tfHF7Vt.jpg

 

WvSpfoT.jpg

 

3W5I4IO.jpg

 

pdStzGa.jpg

 

GfJKzh9.jpg

 

RY2PHJP.jpg

 

eUfJ9Fq.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Kall meg konservativ, men Freia, Friele, Telenor og Scandinavian Airlines er fire ting som jeg aldri får nok av. Keep 'em coming!

 

Gjerne del PTA-oppsett og HDR-instillinger om du har gjort noen justeringer der, da jeg synes at dette var veldig lekkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for kommentarene. Er litt usikker på hvilke settings jeg har i bruk her. Kun det første bildet som er P3D 4.1. Resten er fra 4.0 og jeg mener jeg har gjort litt endringer siden da, men skal se om jeg får postet et bilde av div settings.

 

Finnes den 70 Years painten til PMDG'en?

Det gjør den :) LN-RGI har fått kjørt seg en god del hos meg. Nydelig livery.

Du finner den på avsim ved å søke på filnavnet texture.scandinavian_ln-rgi.zip.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...