Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 29. november 2017 Premium Medlem Del Skrevet 29. november 2017 I min barndom var jeg heldig å få fly en del med Widerøes Otter, og på en av turene fotograferte jeg LN-BIB før ombordstigning. Lengste turen jeg hadde gikk fra Halsa til Sandnessjøen via Træna. Widerøe fløy fra Bodø og langs Helgelandskysten, og "anløp" forskjellige steder etter behov. Må si det er ganske fantastisk at man i dag kan sitte hjemme å "gjenoppleve" historien i simulator. Ikke bare en tro kopi Single Otter, men til og med samme registrering ;D Ruta ble kalt "Livsnerven i øysamfunnet" og Otter`n på flottører skapte lenge trygghet for mange avsidesliggende bosetninger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 29. november 2017 Del Skrevet 29. november 2017 Såpass, ser knall ut med loffetur på værran Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Rolandsen Skrevet 29. november 2017 Del Skrevet 29. november 2017 Flott reportasje fra en tid som det er vanskelig for oss "unge" i dag å sette oss inn i. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Torbjørn M Skrevet 30. november 2017 Premium Medlem Del Skrevet 30. november 2017 Ja, se der fikk jeg et par nye wallpapers på jobben! Opphavsretten er herved brutt 8) Like flott som alltid Ernst! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 30. november 2017 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 30. november 2017 Opphavsretten er herved brutt 8) Værsågod, bare hyggelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.