Stian Rolandsen Skrevet 28. november 2017 Del Skrevet 28. november 2017 Heisann. Jeg rett og slett storkoser meg for tiden med simmen. Jeg tok en titt i mappen med bilder fra P3D og den var rimelig full. Tenkte det kunne være på tide med en ny runde med randoms på forumet, men istedet for å lage en gigantisk tråd en gang annenhver fullmåne så skal jeg prøve å fordele det utover slik at jeg kanskje klarer en gang i uken. Dette forumet trenger litt mer aktivitet til tider og jeg ønsker å bidra til det. Hopper bare rett i det og håper dere setter pris på bildene. Takk for titten... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 28. november 2017 Premium Medlem Del Skrevet 28. november 2017 Vet ikke helt hvorfor, men æ begynner å banne noe alldeles forferdelig når æ ser disse bildene...... ??? Og de som kjenner meg vet at det er et tegn på beundring : Tykjebra Stian ! Dette forumet trenger litt mer aktivitet til tider og jeg ønsker å bidra til det. Og du bidrar så til de grader ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Gustafson Skrevet 28. november 2017 Del Skrevet 28. november 2017 Flotte bilder. Likte spesielt nest siste RuneG Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 29. november 2017 Premium Medlem Del Skrevet 29. november 2017 De er spesielt bra alle bildene! Så absolutt! Jeg gleder meg som en liten unge til Skyforce kommer. Tenk hvilke skyer vi kan få da! 8) 8) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 29. november 2017 Del Skrevet 29. november 2017 Flotte bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Torbjørn M Skrevet 30. november 2017 Premium Medlem Del Skrevet 30. november 2017 Tiltredes Stian! Gjerne kom med daglige rapporter og du! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.