Gå til innhold

Otter tre to kaller......


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Rettåslett fantastisk.  Hadde store forventninger til denne modellen,  og når Gunnar malte den i Widerøes farger,  var det nesten ikke til å holde ut  8)  Ble egentlig skuffet av Milviz Beaver,  og kjempeskuffet av JustFlight sin SingleOtter,  så nå var jeg unormalt spent på hva Milviz fikk ut av  SIN Otter-modell.  Fredagskveld eller ikke,  æ MÅTTE ta en prøvetur,  og ved første sylinder-tenning ble jeg overbevist.  MILVIZ hadde truffet blink,  og dette ble mer og mer klart etter som æ fikk kjerra i lufta.  Tror ikke æ har kjent bedre simulering av flyvning med flottører,  og motorlyden er til å få tårer i øynene.  Som å høre Otteren,  både fra innsiden og utsiden !!  Flyfeelingen er himmelsk,  og når modellen også oppfører seg som sjøfly både under landing og take off,  ja da har æ ikke mer å si  ;D

ZwS1pD7.jpg

 

Qxs77Re.jpg

 

cMwJhO0.jpg

 

2fqosop.jpg

 

OBgnxVl.jpg

 

2N3DPG7.jpg

 

XbEQs59.jpg

 

76aoEn3.jpg

 

xt8GkrH.jpg

Helga og Jula i boks,  hiii  haaaa  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

For en herlig modell  ;D  Uvanlig godt samspill mellom motorsettinger og lydkvalitet,  fantastiske STOL-egenskaper uten at det virker urealistisk,  og spesielt sakteflyvning med maks flaps gir god kontroll under vanskelige landingsforhold.  Bushflyvning har fått en ny vinner  8)

 

OesVvcF.jpg

 

KXCOD7K.jpg

 

ta5AMPD.jpg

 

jt2lY5O.jpg

 

CLjPXV1.jpg

 

d9la2tY.jpg

Fortsatt god helg  :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
Synes du har så vanvittig bra grafikk med mye autogen og greier Ernst! Har du virkelig bra frames med denne grafikken du viser i bildene? Eller skrur du opp detaljer bare når du tar shots?!

 

Jatakk,  er veldig fornøyd med grafikken,  og den er sånn når æ flyr.  Det er jo en kombinasjon av P3D4.1 default,  diverse scenery fra ORBX og Airports of Norway,  men jeg har enda mye å gå på av innstillinger.  Skyene er default,  men jeg setter nesten alltid sikten til ca 20 - 30 miles.  Og ja,  det flyter fantastisk bra  ;D  Har satt fps til 30,  og det ligger omtrent der hele tiden.  Nå skal det også nevnes at jeg flyr jo ikke så mye på store flyplasser med tettpakket trafikk,  og jeg foretrekker fly som ikke krever all verden av PCen  .  Det hender faktisk at æ tar noen flights med PMDG 747,  og selv om også den flyter bra nok,  så merkes det at PCen  jobber tyngre ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...