Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 24. november 2017 Premium Medlem Del Skrevet 24. november 2017 Rettåslett fantastisk. Hadde store forventninger til denne modellen, og når Gunnar malte den i Widerøes farger, var det nesten ikke til å holde ut 8) Ble egentlig skuffet av Milviz Beaver, og kjempeskuffet av JustFlight sin SingleOtter, så nå var jeg unormalt spent på hva Milviz fikk ut av SIN Otter-modell. Fredagskveld eller ikke, æ MÅTTE ta en prøvetur, og ved første sylinder-tenning ble jeg overbevist. MILVIZ hadde truffet blink, og dette ble mer og mer klart etter som æ fikk kjerra i lufta. Tror ikke æ har kjent bedre simulering av flyvning med flottører, og motorlyden er til å få tårer i øynene. Som å høre Otteren, både fra innsiden og utsiden !! Flyfeelingen er himmelsk, og når modellen også oppfører seg som sjøfly både under landing og take off, ja da har æ ikke mer å si ;D Helga og Jula i boks, hiii haaaa ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 24. november 2017 Del Skrevet 24. november 2017 Jeg leste de bøkene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 24. november 2017 Del Skrevet 24. november 2017 Nydelig Ernst, og godt at du er fornøyd. Jeg ser at du på har fjernet yoken på et av bildene . Det er en litt spesiell måte å få den tilbake på. Klikk på den sorte INOP platen helt til venstre på panelet (mulig at du allerede har sett dette....). Balte selv litt før jeg skjønte dette... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 24. november 2017 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 24. november 2017 Jeg leste de bøkene Samme her, for leeeenge siden ;D Jeg ser at du på har fjernet yoken på et av bildene Jepp, synes den er mye i veien. Men glemte at den var borte da bildet ble tatt : Herlig modell Gunnar, du må hilse til gutan hos Milviz ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 25. november 2017 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 25. november 2017 For en herlig modell ;D Uvanlig godt samspill mellom motorsettinger og lydkvalitet, fantastiske STOL-egenskaper uten at det virker urealistisk, og spesielt sakteflyvning med maks flaps gir god kontroll under vanskelige landingsforhold. Bushflyvning har fått en ny vinner 8) Fortsatt god helg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 25. november 2017 Del Skrevet 25. november 2017 Herlige bilder Ernst. Det kommer nok flere liveries etterhvert (det er som vanlig et ganske så komplekst paintkit). Vurderer oppgradering av PC'en og P3D nå.... 8) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Torbjørn M Skrevet 25. november 2017 Premium Medlem Del Skrevet 25. november 2017 Oi, oi, oi! Dette her var berre lækkert! Ordentlig bra bildeserie ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per Christiansen Skrevet 26. november 2017 Del Skrevet 26. november 2017 Leif Hamres bøker, bl.a «Otter tre to kaller» ligger her til nedlasting. https://www.nb.no/nbsok/nb/a7bdee6acb7e27ae3df9e2ac557d37f6?lang=no#0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 26. november 2017 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 26. november 2017 Veldig bra Per, spennende å se disse bøkene igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 26. november 2017 Premium Medlem Del Skrevet 26. november 2017 Fantastisk! Synes du har så vanvittig bra grafikk med mye autogen og greier Ernst! Har du virkelig bra frames med denne grafikken du viser i bildene? Eller skrur du opp detaljer bare når du tar shots?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 26. november 2017 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 26. november 2017 Synes du har så vanvittig bra grafikk med mye autogen og greier Ernst! Har du virkelig bra frames med denne grafikken du viser i bildene? Eller skrur du opp detaljer bare når du tar shots?! Jatakk, er veldig fornøyd med grafikken, og den er sånn når æ flyr. Det er jo en kombinasjon av P3D4.1 default, diverse scenery fra ORBX og Airports of Norway, men jeg har enda mye å gå på av innstillinger. Skyene er default, men jeg setter nesten alltid sikten til ca 20 - 30 miles. Og ja, det flyter fantastisk bra ;D Har satt fps til 30, og det ligger omtrent der hele tiden. Nå skal det også nevnes at jeg flyr jo ikke så mye på store flyplasser med tettpakket trafikk, og jeg foretrekker fly som ikke krever all verden av PCen . Det hender faktisk at æ tar noen flights med PMDG 747, og selv om også den flyter bra nok, så merkes det at PCen jobber tyngre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 27. november 2017 Premium Medlem Del Skrevet 27. november 2017 Ja men det er jo helt toppers. Vi må jo alle også finne vår nisje i flightsimming, så mye utenfor de store flyplassene kan jeg godt si meg enig i! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.