Gunnar van der Meeren Skrevet 18. november 2017 Del Skrevet 18. november 2017 I påvente av release for Milviz Otteren, koser jeg meg med norske versjoner av denne erverdige damen. Jeg sitter nå med RC3 (Release Candidate 3), og ennå er det småting som betateamet har kommentarer til. Denne kommer til å bli utrolig bra - bare motorlyden kan få deg til å få ståpels (den er akkurat slik jeg husker den). Jeg flyr fortsatt (om enn så lenge) i FSX, og så vidt jeg kan se er denne ennå bedre i P3D. Jeg tror at alle nostalgikere kan glede seg til denne utgivelsen ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 18. november 2017 Premium Medlem Del Skrevet 18. november 2017 Heldiggris som har den i hangaren allerede ;D , men det er jo vel fortjent, så mye som du har jobba med Otter’n ! ........Og gratulerer med dagen ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 18. november 2017 Del Skrevet 18. november 2017 Kanon, ser utrolig bra ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 24. november 2017 Forfatter Del Skrevet 24. november 2017 Da kan også dere få fly Otteren! http://milviz.com/flight/products/DHC3/index.php Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 24. november 2017 Premium Medlem Del Skrevet 24. november 2017 Gratulerer, MILVIZ svikter ikke, denne modellen ER en Otter ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 25. november 2017 Premium Medlem Del Skrevet 25. november 2017 Måtte jo bare i hangaren på vei inn nå må vi bare få noen markerte trepinner i aktuelle sjøflyhavner ..har desverre ingen oversikt på hvor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 25. november 2017 Forfatter Del Skrevet 25. november 2017 Savner sjøflyhavner her hjemme. Jeg har selv benyttet meg mye av freeware scenery fra ORBX (CAX6/CAC8/CAG8) https://orbxdirect.com/freeware Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.