Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 16. november 2017 Premium Medlem Del Skrevet 16. november 2017 Flight Replicas sagnomsuste BF-109K var et eventyr da den ble utgitt til FSX. Skikkelige warbirds var mangelvare, så denne modellen ble tatt i mot med åpne armer og seriøs nysgjerrighet. Hos meg ble den straks en av de mest brukte, sammen med A2A Mustang og Spitfire, og Classic Hangars FW-190. Seinere begynte P3D å ta over som plattform, og gjennom alle oppgraderingene var det mange warbirds som ikke lenger var kompatible. Stor var derfor overraskelsen da Messerschmitt`n ble lirket og lurt inn i P3D4.1, og alt fungerte knirkefritt. Ja den flyr faktisk bedre enn noen sinne, og etter å ha fiklet på plass noen nye lydfiler, ble denne modellen riktig så underholdende 8) Så var det snart helg igjen ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 18. november 2017 Premium Medlem Del Skrevet 18. november 2017 Really really nice bildeserie! Ja det er helg, og jeg sitter å venter på min nye investering, en Inno GTX 1080 TI gaming OC. Min GTX 1070 gikk i kne etter at jeg fikk tak i ny skjerm på 3440x1440p. P3D flyter ikke særlig bra med det kortet. Så jeg bestemte meg for å selge og kjøpe 1080 TI istedet. Jeg håper det kommer til å smake til jul! ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.