Gå til innhold

På finale i Oslo


Anbefalte innlegg

Takk for det, Robert. Selv om det ikke er så ofte så dukker det nok mer opp etterhvert tenker eg. Viktig å høre litt fra seg

også innimellom slik at en viser at en fortsatt er litt aktiv med simmen fortsatt :) Alltid kjekt å ta seg en tur innpå forumet og se både kjente og mindre kjente ta

del i diskusjoner og bidra her på forumet.

 

Det var gode tider det med møljeflygning, lite separasjon og møljeavganger fra alle mulige plasser. Det er som du nevner, gutten er aldri langt unna, og det

blir fortsatt gjennomført flygninger både opp, ned, bak og frem innimellom for å ha det gøy ;D Kjekt å se at det er såpass mange fra MP-gjengen som fortsatt er aktiv med simming.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der ja. Lenge sia sist, eller er det bare jeg som er blitt mer aktiv?!  :P

Nydelig shot. Hvor flyr du henn. Er det på Vatsim?

 

Det er nok en kombinasjon av begge deler :D Takk for det, det ble flydd offline på denne flighten. Er ikke

så ofte online som jeg var før.  Hadde meg en vatsim flight for et par dager og det var godt å komme seg på

nettverket igjen så det blir nok litt flere flighter fremover. Og forhåpentligvis (skriver det nok en gang) så håper jeg å

bli mer aktiv her også. Det er bare å se på hvor lenge det tok før jeg var innom og fikk svart her ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Har liksom ikke turt de vatsim greiene. Hadde sikkert blitt kicka ut ASAP av diverse årsaker. Mulig jeg er litt hard mot meg selv, men liker ikke å gjøre noe halvveis bra heller.  ;D ::)

 

Husker mine første flighter på vatsim, det var litt av noen tider. Spurte om direkterute til destinasjonen osv. så vi alle må begynne

en plass når det gjelder onlineflygning. Det er egentlig bare å ta steget (kanskje logge på som observer et par ganger å høre på radiokommunikasjonen

og bli litt kjent med hvordan det foregår på vatsim før du logger på som et fly).

 

Når en først er i gang er det storveis og det er ekstra gøy under arrangement der du har dekning fra gate til gate ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...