Gunnar van der Meeren Skrevet 5. november 2017 Del Skrevet 5. november 2017 Jeg vil tro at Milviz er i siste fase før utgivelse av Otteren. Det er ganske hektisk der for tiden. Og med mere noe veldig uforutsett skulle dukke opp nå i innspurten, så burde den ikke være langt unna. Jeg skal for sikkerhets skyld avstå fra å gi noe estimat om tid, men det gløder i testgruppen og det går veldig fort fremover nå. Her er liveries som jeg har bidratt med, og som vil bli en del av pakken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 5. november 2017 Premium Medlem Del Skrevet 5. november 2017 Fantastisk igjen, æ sitter klar med visa-kortet, har finpusset på Norge og Alaska og dalstråka innafor, og har en P3D4.1 som går så det gnistrer. Nå trenger æ bare et bushfly som passer inn i min 60talls-fantasi, og som tåler snøstorm, sørvestkuling og vindkast som flytter traktoren til nabogården. Veldig bra at du fikk med Widerøe-painten i grunnpakken, regner med det blir mange spennende tilleggsfarger etter hvert. No gler vi oss ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 5. november 2017 Forfatter Del Skrevet 5. november 2017 Takker Ernst. Jeg har oppdagen en feil på høyresiden til RNoAF liveryet. Denne skal staves O AE (venstresiden er AE O). Jeg har sendt en korrigering og håper at denne blir fanget opp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.