Gå til innhold

Inspeksjon


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Prepar 3Dv4.1,  nå med AI trafikken på plass igjen.  Ser ut som alt fungerer som det skal, så da er det tide med en liten inspeksjonsrunde for å sjekke litt omkring noen av flyplassene.

Begynte selvfølgelig i Bodø,  forflyttet meg raskt til Lista,  for så å lande på Gardermoen.  Fly og båttrafikk over alt,  en fryd å suse omkring med stadige overraskelser i horisonten  ;D

 

hHVSrkI.jpg

Neida,  æ flyr ikke denne bussen selv,  det er faktisk AI  8)

 

NR821Kn.jpg

Det samme med denne karen,  mange av AI-flyene er adskillig bedre enn default

 

GFEkCuu.jpg

Også militær AI-flyaktivitet der Flyvåpnet hører til,  men han typen i forgrunnen rattes av undertegnede  ;D

 

mkQ2fPz.jpg

Forresten,  F-16 som er inkludert i P3D4,  er riktig så morsom å fly.

 

fb1Wh5S.jpg

Skipstrafikken imponerer som vanlig.

 

kLM9Sje.jpg

På Lista AB var det besøk av en engelsk Harrier-skvadron.

 

UOLSVWO.jpg

Så var turen kommet til Gardermoen,  og her tok jeg en lang finale (  helt uten tillatelse fra tårnet  ::) ;D ).

 

f6u2Py9.jpg

Pådro meg sikkert krigsrett for dette,  men det var gøy å kikke på trafikken på så nært hold  ;D

 

7Nudk9j.jpg

Han var ikke så fornøyd,  piloten i Widerøe-maskinen,  da æ snek meg under han rett før touch down  ???

 

WhRs2Jn.jpg

Ikke noe å utsette på landingen,  men bak meg hersket det tilløp til kaos  ;D

 

K0xQ8cT.jpg

Ble ikke lenger på Gardermoen enn nødvendig,  men konstaterte at der var det plenty med aktivitet.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært det siden den kom inn. Og AS har lovet i snart et år å komme med de modellene som mangler, men der har ennå intet skjedd. Kan i samme sammheng nevne at A320 i Aerofly FS2 også er AS sin. Lurt dette, hvorfor lage en 3D modell på nytt? Eye candy er den samme og har intet å si for hvordan de flyr. Det bestemmes av andre parametre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Hallaisen,  og takk skal dåkker ha alle sammen  ;D

 

Snadder bilder her Ernst om  freidigheten lignet fælt på en MP session fra søndagsklubben i sin tid

 

Ha ha ja ikke mye disiplin her i gården  ;D  For meg handler FS om underholdning og hobby,  selv om man ønsker realisme i modeller og scenery.  Vi hadde det jo vannvittig artig i MP-gjengen,  da det var på det mest aktive. 

 

En helt annen opplevelse av en ny verden med all AI trafikken i V.4 ser det ut til.

 

Det kan man trygt si,  det blir mye mer hakeslepp når AI-trafikken ligner på virkeligheten,  både på sjøen og i lufta.  Men på veiene er det fremdeles ville tilstander  ;D

 

Knall å se du har holdt tungen rett i munnen denne gangen

 

Jauvesst,  måtte ta detaljene fra grunnen av,  og som vanlig fikk æ MYE hjelp fra øverste nivå  8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...