Gå til innhold

Tibake til start


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Det ble åpenbart at æ hadde rota til noe i simmen,  så da ble det noen dager med nedtrukne gardiner og låst ytterdør.  Nå er jeg tilbake med rein og nyvaska P3D4.1 og skal forsiktig inn med "gamle" scenery og flymodeller.  Først inne er den fabelaktige Milviz Corsair,  og det forbauser meg litt at denne modellen ikke har skapt mer interesse rundt omkring. Etter mine begrep er dette den desidert beste warbird-modellen hittil,  og selv A2A Accusim Mustang må finne seg i å stille bak i køen.  Riktignok har Mustangen flere simulerte systemer,  og med Accusim må man slite mer med oppstart og vedlikehold,  men Corsair`n har bedre flyfeeling og gir mer riktig "respons" på kombinasjonen pedaler, stikke og motorsetting.  Man må simpelthen fly den etter boka,  eller så glefser og biter den tilbake.  Og motorlyden !!  Både innvendig og utvendig er musikk i ørene.  Fly forbi i "tower-view" og man kan bli religiøs av mindre .

uHNaLBj.jpg

 

dVO8DRi.jpg

 

KoErJk4.jpg

 

Wu0hLTF.jpg

 

Z2Rgjwu.jpg

 

K2No177.jpg

 

ShUVC9y.jpg

 

SQMQA9H.jpg

 

dDP0jgW.jpg

 

Fortsatt God Helg  :)

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
Det ble åpenbart at æ hadde rota til noe i simmen,  så da ble det noen dager med nedtrukne gardiner og låst ytterdør.

 

Haha!  :P ;D

Der kom du ut av skapet som den virkelige simmenerden du er Ernst! LoL!

Enda bra du fikk fiksa det, ellers hadde vel ikke forumet overlevd særlig lenger.  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
Flotte sjotts, Ernst. Det er nesten så jeg kan kjenne fuellukta rive i nasehårene 

 

Jotakk,  det er faktisk bare lukta som mangler i denne modellen  (  vurderer å sette inn noen bokser med diverse oljer og fuel ved siden av PCen  ;D ) .  Corsair`n byr stadig på overraskelser,  og i går kveld måtte æ nødlande fordi det hydrauliske trykket ble plutselig for lavt  :o  Da snakker vi,  når den er så nøyaktig simulert  8)

 

Er forumet døende? Får kjeppjage facebook gjengen til å legge ut bilder her

 

Det er vel ikke SÅÅ dramatisk,  men forumet har helt klart fått pusteproblemer,  og blør nok til både facebook og andre fora.  Sånn er vel utviklingen,  og selv om FS er bedre enn vi drømte om for få år siden,  er inngangsbilletten for nykommere blitt for høy (?).  Mens veteran-medlemmene har nok med seg selv,  må man snart være erfaren pilot for å begynne med flysimulering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
Tror vi må få gang på litt Mp surring igjen så blir det gøy og fart her ..........Low and slow i bakgården ...........se om vi får vekket "gamlingan " og dradd med oss litt av ungdommen  

 

Ha ha ja,  det kunne ha vært skøy,  men det spørs hvor mange som har den samme plattformen og tilsvarende flymodell.  Husker da MP-flyvningen "raknet",  det var jo et virrvar av fly og scenery på slutten,  så ingen klarte å logge seg på uten problemer  :o  ;D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

last ned fscloud http://fscloud.net/FSCloud_Setup.exe skru av antivirus og brannmur og brannmur under installasjon

Gjør deg kjent med programmet skru av ai trafikk og du vil kun se de som vises i fs cloud og alle som bruker fscloud vil se deg hvis du er i nærheten

Ingen avanserte multiplayer saker for å få dette til å virke ...veldig enkelt ;-)

virker sammen med flere plattformer og fsx- p3d- Xplane ...

Får ikke tid til å fly nå men kan sette meeg aktiv på ENNO nå så kan du se om du ser meg Kjenningsignal LN-RHU

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Var ikke det som var problemet Fredrik ..problemet var at multiplayeren kolapset da det ble en haug med minnelekkasje etc. som gjorde at folket falt ut i ett sett

Dette er ikke problemet i FsCloud heldigvis,

men selfølgelig flymodeller og scenery kan nok oppleves litt forskjellig da alle ikke har de samme modellene inne ...noe kan justeres men ikke alt hvis du har satt deg godt inn i clienten ........;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Tror vi må få gang på litt Mp surring igjen så blir det gøy og fart her ..........Low and slow i bakgården ...........se om vi får vekket "gamlingan " og dradd med oss litt av ungdommen 

 

Ha ha ja,  det kunne ha vært skøy,  men det spørs hvor mange som har den samme plattformen og tilsvarende flymodell.  Husker da MP-flyvningen "raknet",  det var jo et virrvar av fly og scenery på slutten,  så ingen klarte å logge seg på uten problemer  :o  ;D

 

MP høres gøy ut ja. Vi trønderan flyg på FSCloud, og vi er med! Bra plattform. Det eneste som irriterer meg, er at jeg ikke skjønner fnugg av poengsystemet FSCloud bruker. Jeg kan fly helt perfekt, og få 10 poeng. Har jeg tullet og rotet det til kan jeg plutselig få 19 poeng. Hva er greia egentlig? Vet du noe om dette Robert?  :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

He he  enig med Robert,  viktig å ha det gøy.  Seriøse MP-piloter har jo VATSIM  som passende arena  ;)  Hadde vært artig om vi fikk opp interessen for MP igjen,  og Robert er jo mye tilgjengelig for gode råd og hjelp.  Må prøve å få utnyttet noen mørke høstkvelder til å teste FsCloud......!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...