Gå til innhold

Innlegg på FLIGHTSIM


Inge Jenstad

Anbefalte innlegg

Jeg ser at flere og flere legger inn videoer og bilder under gruppen flightsim på Facebook. Kan dette skyldes at det er mye enklere å legge til slike ting på FB enn her i forumet? Eller er det noe jeg ikke har funnet ut om dette med å legge inn bilder og videoer her? Mottar gjerne tips og kommentarer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I stor grad er de gamle foraene på vei ut, erstattet av ting som Facebook, som er et lavterskeltilbud hvor alle kan legge ut det de måtte ønske uten å måtte registrere seg både her og der. Personlig syns jeg det er fint å ha begge deler, Facebook funker veldig fint til å legge ut småting som et par bilder fra siste flytur, mens forumet er fint å ha om man ønsker å legge ut f.eks en historie med bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Hva med "jatakk begge deler"  ;) ?  Synes fortsatt forumet i Flightsim.no er den viktigste plassen for å oppdatere meg på FS-utviklingen,  og liker selv å poste bilder for å informere om erfaringene med scenery og fly.  Synes også screenshots er den beste måten å se hva som foregår,  og skulle ønske flere kunne benytte seg av denne muligheten.  FaceBook er greit å bruke hvis man bare ønsker å hinte om små tips,  men egentlig forsvinner FB  i uhorvelige mengder hints,  og æ må likevel innom forumet for å sjekke ......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

F(j)ace boka er kommet for å bli men....  er av samme mening som Ernst

 

Ang. support holder jeg det ikke på facebook for ingen finner igjen de "smarte"løsningene" på problemer der men på forumet blir det liggende til alle felles nytte og i et system(kategori) som ikke er alt for vanskelig å søke opp ting i  (håper alle henviser til forumet for support)

 

Bilder er litt tungvint i forumet så lenge det ikke er egen serverplass for det ,

så skjønner de som slenger de ut på fjæsa da det er en del enklere

Jeg vurdere hva som er ren underholdning og nytte før jeg poster på fjæsa for meg er den stort sett bare "fjaseboka" ikke noe med verdi havner der det kan mistes for å si det på en annen måte ;-)

 

God helg folkens

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...