Gå til innhold

TBM 850 Stokka -Haukåsen


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Ja himmel og hav,  beste bildeserien æ har sett fra den karen !  Imponerende detaljer i både landskap og scenery,  og en fin reisemaskin du har valgt til denne turen.  Har du oppgradert PCen mye i det siste,  kan ikke huske å ha sett så sylskarpe bilder tidligere.....?  Veldig bra Robert,  utrolig hvor langt simuleringen er kommet siden vi hærjet i MP for noen år siden  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Har ikke gjort noe spesielt med pc i den senere tid kanskje auan dine som har fått briller  :D :D

Spec i profilen under  ;)

Ja Kjempe turmaskin TBM 850 cruiser høyt og fort ...rene minibussen

Ja savner MP tidene ..bør få dratt i gang noe nå som FsCloud kan brukes til MP plattform den taakler jo det meste  så da kan  jo folket kunne henge seg med

bare å huske å skru av trafikk i simmen så en slipper Ai trafikken det kan bli litt forvirrende ..

Voice kan tas på f.eks messanger, skype, teamspeak etc.  fortrekker skype jeg da,

robo_no for de som lurer på mitt nic der... bare å kalle opp er som regel på  ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Det er Carenado sin den er helt ok hos meg

har hatt den i p3d tidligere og ikke hatt problemer med den

Handler du og vil handle  gns 750((flight1) og  så bare hyl ut så har jeg ferdig oppsett for den her  ;)

 

Ok. Glimrende. Jeg prøvde en freeware tbm850 før i tiden for p3dv2, men det var no good! Siden har det blitt noen businessjeter. Må ikke ha for mange fly tenker jeg, for da blir man ikke god til å fly noen av dem!  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...