Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 26. september 2017 Premium Medlem Del Skrevet 26. september 2017 Deler bildene jeg tok på turen............ Enjoy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 27. september 2017 Premium Medlem Del Skrevet 27. september 2017 Ja himmel og hav, beste bildeserien æ har sett fra den karen ! Imponerende detaljer i både landskap og scenery, og en fin reisemaskin du har valgt til denne turen. Har du oppgradert PCen mye i det siste, kan ikke huske å ha sett så sylskarpe bilder tidligere.....? Veldig bra Robert, utrolig hvor langt simuleringen er kommet siden vi hærjet i MP for noen år siden ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 27. september 2017 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 27. september 2017 Har ikke gjort noe spesielt med pc i den senere tid kanskje auan dine som har fått briller :D Spec i profilen under Ja Kjempe turmaskin TBM 850 cruiser høyt og fort ...rene minibussen Ja savner MP tidene ..bør få dratt i gang noe nå som FsCloud kan brukes til MP plattform den taakler jo det meste så da kan jo folket kunne henge seg med bare å huske å skru av trafikk i simmen så en slipper Ai trafikken det kan bli litt forvirrende .. Voice kan tas på f.eks messanger, skype, teamspeak etc. fortrekker skype jeg da, robo_no for de som lurer på mitt nic der... bare å kalle opp er som regel på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 27. september 2017 Premium Medlem Del Skrevet 27. september 2017 ;D ... ser spec`en nå ja, var blendet av bildene i stad. Ikke rart det ser vannvittig bra ut, min PC er jo fra tidlig steinalder i forhold til din romteknologi ??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 28. september 2017 Premium Medlem Del Skrevet 28. september 2017 hvem sin TBM850 er det du flyr Robert (Just Flight, Carenado eller Wilco’s), og er den noe bra? Jeg digger TBM 850, men jeg har vært litt skeptisk på kjøp av den, men... Skulle helst hatt noe annet enn Carenado kanskje?! Kan du anbefale den du flyr her?! Nydelig bildeserie though! ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 28. september 2017 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 28. september 2017 Det er Carenado sin den er helt ok hos meg har hatt den i p3d tidligere og ikke hatt problemer med den Handler du og vil handle gns 750((flight1) og så bare hyl ut så har jeg ferdig oppsett for den her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 28. september 2017 Premium Medlem Del Skrevet 28. september 2017 Det er Carenado sin den er helt ok hos meg har hatt den i p3d tidligere og ikke hatt problemer med den Handler du og vil handle gns 750((flight1) og så bare hyl ut så har jeg ferdig oppsett for den her Ok. Glimrende. Jeg prøvde en freeware tbm850 før i tiden for p3dv2, men det var no good! Siden har det blitt noen businessjeter. Må ikke ha for mange fly tenker jeg, for da blir man ikke god til å fly noen av dem! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.