Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 24. september 2017 Premium Medlem Del Skrevet 24. september 2017 Med ObjectFlow2 beta, kan man endelig få på plass mange av ORBX-flyplassene som har vært sterkt savnet i P3D4 . Stor var forventningene til hva som skulle dukke opp, da æ tok en flight fra Evenes til Framnes. Været var fint, men sommerlige temperaturer gjorde sikten begrenset, så langsomt kom Narvik til syne . Med frames og flyt man bare kunne drømme i FSX, og alle detaljer på plass, viste Narvik seg som en åpenbaring i finværet. Dette lover fantastisk bra for fortsettelsen, nå skal en mengde flyplasser finne sin plass i ORBX-world i P3D4 ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Gustafson Skrevet 24. september 2017 Del Skrevet 24. september 2017 Dette var bare lekkert RuneG Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 24. september 2017 Del Skrevet 24. september 2017 Veldig pent. Sceneryet ser helt fantastisk ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 24. september 2017 Premium Medlem Del Skrevet 24. september 2017 Lekkert! Men hva er det som faller på plass med object flow 2 beta, som ikke faller på plass med den versjonen jeg har, dvs ikke beta versjon 2 ett eller annet? Hva er annerledes? Hvor får jeg lasta ned denne objflow 2 greia? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 24. september 2017 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 24. september 2017 Men hva er det som faller på plass med object flow 2 beta Æ hadde nær sagt, det meste fra ORBX. Land og regioner fungerer bra i V4, men vi mangler alle flyplassene ! Og siden V4 er 64bits, har det blitt jobbet med ny FTX Central, som er selve sentralen hvor man henter oppdateringer av scenery og "object flow" m.m. Dette er nå som tilgjengelig beta, og man kan hente nyeste FTX Central ved å logge seg inn i ORBX-forumet . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 25. september 2017 Premium Medlem Del Skrevet 25. september 2017 Ahh ja ok. Jeg har nå logget inn og blitt med på betakjøret jeg også! ;D Kjekt å være i forkant. Hehe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 27. september 2017 Del Skrevet 27. september 2017 Kanon som alltid Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inge Jenstad Skrevet 29. september 2017 Del Skrevet 29. september 2017 Er dette innkjøpt flyplass Narvik, eller er dette standard AoN, Norway GA og FTX? Hos meg er jernbane-området kun et brunt område uten hus, fabrikker og andre godiser for øyet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 29. september 2017 Del Skrevet 29. september 2017 Det er Orbx sin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Torbjørn M Skrevet 30. september 2017 Premium Medlem Del Skrevet 30. september 2017 Dette var saker! Krystallklare bilder. Nå vet jeg hva jeg skal bruke helgen til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 2. oktober 2017 Del Skrevet 2. oktober 2017 Jeg vil ha VR Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.