Gå til innhold

Trenger litt hjelp på ARTCC Norway


Eirik Sørensen

Anbefalte innlegg

På ARTCC Norway har jeg tidligere laget noen flightplans i forbindelse med fly-in til Finland tidligere i år. Jeg skulle gjerne ha fått laget langt flere!

Dersom du har lyst til å hjelpe litt til, ville jeg vært veldig takknemlig! I første omgang skulle jeg gjerne hatt dekken noen flight-plans for Nord-Norge i forbindelse med høstens store fly-in på torsdag.

Jeg skulle gjerne hatt flightplans for både innenriks samt flyvninger ut og inn til Norge.

ARTCC Norway Flightplans finnes under "Aviation info". Her vil du også se hvordan disse er laget og formateringen på disse. Hvis du kunne tenke deg å lage noen, send meg en mail med liste over de du kunne tenke deg å lage, så sender jeg deg en konfirmasjon tilbake (så ikke flere lager de samme).

Dersom du har annen informasjon som kunne passe inn på ARTCC Norway, ville jeg også vært veldig interessert i dette. Send meg i så fall noen ord.

Hilsen Eirik

eisoere@online.no

------------------

http://home.sol.no/~es" TARGET=_blank>ARTCC Norway

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...