Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 13. september 2017 Premium Medlem Del Skrevet 13. september 2017 MILVIZ Phantom II F4-J. Må si at denne modellen spiser mye av FS-tiden min, og har stadig oftere sneket seg foran Starfighter`n , når man har litt tid til en flytur ........ Vet ikke nøyaktig hva MILVIZ har gjort i forhold til oppgradering til V4, men personlig oppfatter jeg både flyegenskapene og lydkvaliteten som merkbart bedre . Snart god helg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Torbjørn M Skrevet 13. september 2017 Premium Medlem Del Skrevet 13. september 2017 Ahh! Lekkert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 14. september 2017 Del Skrevet 14. september 2017 Dobbeloksen gjør seg godt, er det England eller Tyskland du har tatt den på tur? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 14. september 2017 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 14. september 2017 Siste utgave av England, landskapet er nesten fotografisk og det er drøssevis med flybaser. ORBX hever stadig kvaliteten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 14. september 2017 Premium Medlem Del Skrevet 14. september 2017 Wuaooow faktor her ja! Phantomen er en tøff jager etter min mening. Den har sjel, liksom... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 14. september 2017 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 14. september 2017 Jatakk Kjetil ;D , det var 2 fly på 70tallet som skremte meg skikkelig, det var Starfighter og PhantomII, begge ofte å se i lufta over Bodø. Starfighter`n hadde vi jo her hele tiden, men Phantom-skvadroner besøkte Bodø flere ganger i året, og da snek vi selvfølgelig langs gjerdet til flyplassen ;D Lydnivået var formidabelt, og pilotene sparte ikke på noe under øvelser . MILVIZ har lykkes utrolig bra med å gjenskape dette monsteret, så æ har gåsehud i timesvis etter noen landingsrunder med denne modellen 8) ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 14. september 2017 Premium Medlem Del Skrevet 14. september 2017 Tipper den gir nok gåsehud ja. Hvilke hastigheter kan du lande den på, med lite fuel og flaps? 130-140kts, eller behøves mer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 14. september 2017 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 14. september 2017 Hvilke hastigheter kan du lande den på, med lite fuel og flaps? 130-140kts, eller behøves mer? Æ begynner å få nervøse rykkinger når æ passerer under 200 kts, og motoren trenger noen stunder på å spoole opp hvis hastigheten minker for raskt. Prøver å stabilisere hastigheten på 180 kts i god tid på finalen, og flyr den helt ned på stripa i samme tempo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 15. september 2017 Premium Medlem Del Skrevet 15. september 2017 :o 180 kts!?! Det var da vanvittig. 40 mer enn en 737 på final jo. Fytti katta, da skjønner jeg du er skjelven kan være ja! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 15. september 2017 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 15. september 2017 He he, samme landingshastighet som er standard på Starfighter`n Selv om Phantom har større vingeflater, så er det en tung jækel, og den liker ikke å fly sakte . Klarer alltids å tyne hastigheten under flare, men utysket liker faktisk å bli satt bestemt ned på stripa. For ikke å snakke om landinger på hangarskip, men det er en annen historie ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 15. september 2017 Del Skrevet 15. september 2017 :o 180 kts!?! Det var da vanvittig. 40 mer enn en 737 på final jo. Fytti katta, da skjønner jeg du er skjelven kan være ja! Lærte tidlig (med DOS versjon av Falcon og EF2000) at det ikke er sunt å være under ca. 170 knots. DCS er fin der. Hjula eksploderer hele tiden om man ikke har rett fart og AOA ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 16. september 2017 Del Skrevet 16. september 2017 Nydelig Ernst! Ser absolutt frem til å komme igang med P3D, men det blir ikke før jeg har råd til en helt ny PC :-\ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 16. september 2017 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 16. september 2017 Ser absolutt frem til å komme igang med P3D, men det blir ikke før jeg har råd til en helt ny PC :-\ Ja det er ingen billig hobby dette, men såvidt æ husker har du en bra PC, så kanskje du bare trenger et nytt grafikk-kort ?? P3D4 behandler tung grafikk på en bemerkelsesverdig "lett" måte, og det du kommer til å like aller mest, er den fine flyten og den myke flyfeelingen. Det har vært en eventyrlig utvikling siden FSX, og det peker fortsatt framover ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 17. september 2017 Del Skrevet 17. september 2017 Fine bilder. Så nettopp en dokumentar om F-4. Fascinerende at dette fartsvidunderet kunne operere fra hangarskip. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.