Gå til innhold

Besøk fra Canada


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Det var ikke uvanlig med besøk fra Canada i tiden med Starfighter.  Her et tenkt tilfelle med en tur fra Bardufoss,  innom Tromsø og full stopp på Andøya.  Herre min (Furu)hatt så deilig det var å få Starfightern i lufta igjen,  og nå bedre enn noensinne,  til og med trimming fungerer nøyaktig.

 

uwZongd.jpg

 

5wPn1OQ.jpg

 

lAXljxL.jpg

 

jRHBFcS.jpg

 

yborK4P.jpg

 

TNnwkjj.jpg

 

o2QjRiR.jpg

 

uh7xjsi.jpg

 

VnqQxVm.jpg

Snart god helg  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

 

Ouch etter denne bildeserien må jeg få den inn, men frykter spaghettien. Får vel manne meg opp

 

He he,  ingen grunn til frykt Andrew,  de har fått mer fart på butikken,  så denne gangen var jeg i lufta på under 2 timer  ;D

Men handler man med "mafia`n" må man ta konsekvensene,  selv med rabatt begynner denne kjerra å bli ganske kostbar,  faktisk femte gangen

æ betaler for Starfightern......... ??? ::):D

 

Starfighter er og blir rått!   Har handlet den inn til v4, gleder meg som en unge til å prøve den nå i helgen

Tror ikke du blir skuffet,  bare fly den "etter boka" så er dette en fabelaktig kopi av virkeligheten  ;D

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
Norge hadde dobbelt opp med generatorer og annet fordi vi egentlig skulle ha dobbelt så mange okser.

 

Den har jeg ikke hørt før,  men en annen historie gikk ofte igjen,  en canadier som landet i Bodø hadde belastet flyet med så mye G,  at oksen måtte "avlives".  En annen canadier skjøt seg ut i landingsrunden....... jo det var litt mer livat før i tida  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...