Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 7. september 2017 Premium Medlem Del Skrevet 7. september 2017 Det var ikke uvanlig med besøk fra Canada i tiden med Starfighter. Her et tenkt tilfelle med en tur fra Bardufoss, innom Tromsø og full stopp på Andøya. Herre min (Furu)hatt så deilig det var å få Starfightern i lufta igjen, og nå bedre enn noensinne, til og med trimming fungerer nøyaktig. Snart god helg ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 7. september 2017 Del Skrevet 7. september 2017 Ouch etter denne bildeserien må jeg få den inn, men frykter spaghettien. Får vel manne meg opp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Rivedal Skrevet 7. september 2017 Del Skrevet 7. september 2017 Starfighter er og blir rått! 8) Har handlet den inn til v4, gleder meg som en unge til å prøve den nå i helgen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 8. september 2017 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 8. september 2017 Ouch etter denne bildeserien må jeg få den inn, men frykter spaghettien. Får vel manne meg opp He he, ingen grunn til frykt Andrew, de har fått mer fart på butikken, så denne gangen var jeg i lufta på under 2 timer ;D Men handler man med "mafia`n" må man ta konsekvensene, selv med rabatt begynner denne kjerra å bli ganske kostbar, faktisk femte gangen æ betaler for Starfightern......... ??? : Starfighter er og blir rått! Har handlet den inn til v4, gleder meg som en unge til å prøve den nå i helgen Tror ikke du blir skuffet, bare fly den "etter boka" så er dette en fabelaktig kopi av virkeligheten ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 8. september 2017 Premium Medlem Del Skrevet 8. september 2017 Ooohh. Mer enn bare flyet som var til å skrike av der Ernst! Skikkelig bra shots av scenery i tillegg! Fikk mitt bushpilot hjerte til å banke villt igjen, når jeg ser all skogen 8) ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 9. september 2017 Del Skrevet 9. september 2017 Canada ja, har hørt historier om at når dem og blandt annet tyskerne var på besøk i Bodø trengte de ikke ta med seg eget bakke utstyr fordi Norge hadde dobbelt opp med generatorer og annet fordi vi egentlig skulle ha dobbelt så mange okser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 9. september 2017 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 9. september 2017 Norge hadde dobbelt opp med generatorer og annet fordi vi egentlig skulle ha dobbelt så mange okser. Den har jeg ikke hørt før, men en annen historie gikk ofte igjen, en canadier som landet i Bodø hadde belastet flyet med så mye G, at oksen måtte "avlives". En annen canadier skjøt seg ut i landingsrunden....... jo det var litt mer livat før i tida ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 9. september 2017 Del Skrevet 9. september 2017 Såpass, ja det går jo litt begge veier hva mann har hørt av historier, men det er ingen tvil om at ting var ganske mye mer texas back in the day. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 13. september 2017 Del Skrevet 13. september 2017 Finnes det paint av 637/LN-STF? Kunne tenkt meg å ha den pluss Flight1 GTN750 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 13. september 2017 Del Skrevet 13. september 2017 Jeg har spurt Sim Skunk Works om de ville lage en toseter men de svarte bare: NO : Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.