Premium Medlem Geir Haugmo Skrevet 5. september 2017 Premium Medlem Del Skrevet 5. september 2017 HJÆLP ;D Det er to tårn på Gardermoen. I all verden. Det er jo ikke det eneste problemet da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 5. september 2017 Del Skrevet 5. september 2017 Kan vel ha noe med rekkefølgen du sceneryene dine i? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 5. september 2017 Premium Medlem Del Skrevet 5. september 2017 Du har ikke installert texture til fuglen din for det første Hvilken gardemoen har du AON eller Aerosoft sin ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Geir Haugmo Skrevet 5. september 2017 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 5. september 2017 Jeg har AON. Ja, jeg må nok sjekke rekkefølgen. Vedr. 104 har jeg kjørt texture installeren n ganger uten hell. Help desk på SSW har heller ikke funnet årsaken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 5. september 2017 Premium Medlem Del Skrevet 5. september 2017 Sjekk om det ligger noe oppføring av ENGM.bgl i x:\Prepar3D v4\Scenery\World\scenery i såfall fjernes den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 9. september 2017 Del Skrevet 9. september 2017 Det var dårlig med maling på Starfighteren din også, Geir. Har du husket på å legge inn teksturene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.