Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 3. september 2017 Premium Medlem Del Skrevet 3. september 2017 Den nye businessjeten min over Stjørdal! 390 Premier 1A. Knall fint fly, spesielt for kortere runways. Tar av på 115-120 kts, kort takeoffdistanse med bra akselerasjon. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 4. september 2017 Premium Medlem Del Skrevet 4. september 2017 Ikke så stygg den der ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 4. september 2017 Del Skrevet 4. september 2017 Lekre former. Spechs viser at dette flyet fint kan brukes over litt større distanser også, så her vanker det pose OG sekk. General characteristics Crew: 1-2 Capacity: 6-7 passengers (depending on crew complement) Length: 46 ft 0 in (14.02 m) Wingspan: 44 ft 6 in (13.56m) Height: 15 ft 4 in (4.67 m) Wing area: 247.0 sq ft (22.95 m²) Aspect ratio: 8.0:1 Empty weight: 7,996 lb (3,627 kg) Max. takeoff weight: 12,500 lb (5,670 kg) Powerplant: 2 × Williams FJ44-2A turbofan, 2,300 lbf (10.23 kN) each Performance Maximum speed: 530 mph (461 knots, 854 km/h) at 33,000 ft (10,060 m) (max cruise) Range: 1,645 mi (1,430 nmi, 2,648 km) with single pilot and four passengers Service ceiling: 41,000 ft (12,500 m) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 4. september 2017 Premium Medlem Del Skrevet 4. september 2017 Snedig sak hvem leverer denne : Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 4. september 2017 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 4. september 2017 Den er snedig ja. Bra rekkevidde som nevnt, og en drøm å fly. Ikke blåselamper som mange av dere trives i med mach 2,5 i cruise, men likevel... ;D Carenado har denne, er vel den siste modellene de har ferdigstilt for p3d v4. Så liker jeg Proline cockpiten veldig godt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 4. september 2017 Premium Medlem Del Skrevet 4. september 2017 Slenger inn link direkte til den "lekre dama" http://www.carenado.com/CarSite/Portal/index.php Ble visst bare til produktsiden deres da : Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 4. september 2017 Del Skrevet 4. september 2017 Flott fly dette og skulle vært spennende å prøve noe nytt. Men så så jeg at Carenado var utgiver. Og da tror jeg at jeg står over. Vært alt for mange bomkjøp der opp igjennom årene uten at dem blir noe bedre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 4. september 2017 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 4. september 2017 Flott fly dette og skulle vært spennende å prøve noe nytt. Men så så jeg at Carenado var utgiver. Og da tror jeg at jeg står over. Vært alt for mange bomkjøp der opp igjennom årene uten at dem blir noe bedre Ja det er Carenado... Synd at ingen av de mer seriøse utviklerne lager mindre businessfly som denne, TBM serien, eller EMB Phenom serien feks. Men som de mer seriøse anmelderne av Carenados fly sier; De virker greit, hvis man kan godta deres "Quirks and personalities"! ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.