Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 29. august 2017 Premium Medlem Del Skrevet 29. august 2017 Ja da var det min tur til å velge grufulle Windows 10 på simpc så får vi se hvordan det går Ser med blandede følelser på den overgangen men får hoppe på med krum nåkke å se om en ikke får temmet dyret Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Nordsve Skrevet 29. august 2017 Del Skrevet 29. august 2017 Går nok bra Robert Sent fra min Moto G (4) via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øivind Skau Skrevet 29. august 2017 Del Skrevet 29. august 2017 Noen sier grufullt, andre sier beste Windows ever. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 29. august 2017 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 29. august 2017 Nå får vi se laster ned simmen på nytt så kommer vel diverese lyder og svergelser tenker jeg .. : Opdaterte windows fra 7 ultimate men desverre ikke mye han ville svelge derfra inn til win 10 home :-[ ellers greit så langt nå er det bare tiden igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 30. august 2017 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 30. august 2017 Går bedre enn forventet Bare noe småplukk igjen (håper jeg) : Tiden løper det er sikkert men men det er jo en hobby så da skal det vel ta tid eller .... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 30. august 2017 Premium Medlem Del Skrevet 30. august 2017 Går bedre enn forventet Bare noe småplukk igjen (håper jeg) : Tiden løper det er sikkert men men det er jo en hobby så da skal det vel ta tid eller .... ;D hehe. Tror helt sikkert du blir positivt overrasket Robert! Jeg går aldri i verden bakover til eldre Windows versjoner etter Windows 10. Har ikke installert Windows på nytt en eneste gang siden 2015! Dønn stabilt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 31. august 2017 Del Skrevet 31. august 2017 For meg var det kun å slå av UAC (som vanlig), og fremfor alt, legge inn Classic Startmenu og Classic Explorer. Det nye er crap for å si det mildt, i den sammenheng. Mht stabilitet så er Win7 det mest stabile jeg har hatt noensinne, og det samme kan jeg si om Win2000, som var bygget på NT5. Hvor stabil Win10 er, har den ennå igjen å bevise. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Stein Aasheim Skrevet 31. august 2017 Premium Medlem Del Skrevet 31. august 2017 Paradokset for mange fremover blir att man nesten tvinges over på W10 pga.UEFI bios som ikke vil godta en ren instalasjon av W7 lengre om man ikke vet om omveiene. Sist jeg oppgraderte hovedkort (med UEFI bios)så var det komplett umulig for meg å få innstalert W7,uansett oppskrift om hvordan man skulle gjøre det.Måtte ta med disk over på en annen pc og starte instalasjonen der for så å avslutte instalasjonen på ny pc.Jeg forsøkte meg på W10,men gikk tilbake til W7 da jeg synes det er allt for mye unødvendig skjit som jeg ikke trenger på en sim pc. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 31. august 2017 Del Skrevet 31. august 2017 Jeg ser den at at man prøver å tvinge deg over på nytt OS. Har alltid vært sånn. Jeg vil ikke si for eller i mot noe nå. Men bekrefter Win10 er grei - såfremt jeg kan modifisere den litt. Hehe og det kan jeg alltid, uansett versjon. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 31. august 2017 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 31. august 2017 Må si nå som innkjøringen er overstått classic shell på plass så er det ikke så gale men win 7 savnes ja men kan greit leve med win10 ser jeg om en del trenger litt tilvenning Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 31. august 2017 Del Skrevet 31. august 2017 Med en gang jeg fikk på plass Classic Shell var jeg i bunn og grunn fornøyd. Good luck videre! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 4. september 2017 Premium Medlem Del Skrevet 4. september 2017 Jeg har absolutt ingen innvendinger mot win10. Tror også at gammel vane kan være vond å vende, eller... det alltid er motstand mot forandring. LoL! Bedre sent enn alvor, win10 er bare vane, med eller uten skjellene deres, jeg valgte med en gang og sette meg inn i det nye, istedet for å motarbeide det med addons (Shells). En annen ting, og kanskje det viktigste for oss simmere er vel oppgraderingene til DX12 ev 13 i p3d, fsw, af2, XP11 som sikkert kommer. DX12 støttes ikke i win7 eller noe eldre enn win10, mulig win8. Men win8 var ikke helt bra, synes ikke jeg iallefall. Bare et mellomledd til win10. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joandreas Skrevet 4. september 2017 Del Skrevet 4. september 2017 Vel xp11 bytter over til vulken så det er vel ikkke nødvendig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 5. september 2017 Del Skrevet 5. september 2017 istedet for å motarbeide det med addons (Shells). Ingen som "motarbeider" noe her. Har og en MS Surface Pro 3, hatt den siden den kom ut. Og det å legge til addons for å forandre litt på OS har man brukt siden PC kom på markedet, observert dette hele veien :-p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 6. september 2017 Premium Medlem Del Skrevet 6. september 2017 Haha... Ja skjønner det Andrew. Jeg var seriøst litt redd for å banne i kirka her, når jeg la ut dette svaret! ;D Men det går bra, og håper de fleste skjønner at det var litt spøk også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.