Premium Medlem Torbjørn M Skrevet 26. august 2017 Premium Medlem Del Skrevet 26. august 2017 Etter noen år med stille lesning på forumet, tenkte jeg å dele noen knips fra dagen. Det har vært en lang periode med P3Dv4 og alle de gleder PMDGs fly, FTX Norge og Andrews flyplasser gir langs Vestlandet, men i dag tok jeg i dag et lite avbrekk og gikk over til X-plane 11. X-plane har sin sjarm når kveldsolen kommer. Instrumenter glir som velsmurte ski over skjermen og i det hele er opplevelsen blitt svært bra de siste årene. Akkurat som P3D, har ildsjeler slitt og svettet for å lage flyplasser i en hver krik og krok i landet vårt, flere av en kvalitet som er helt utrolig. Jeg er rett og slett stolt av å være en del av dette fantastiske miljøet. Alt dere ser i bildene, bortsett fra IXEG sin 737-classic er freeware. Flyplasser finnes på lenken under. Ellers bruker jeg ikke Ortho4XP før ny harddisk er på plass. Dette er min første screenshot-post her (og forøvrig generelt), så litt hard kritikk på hva som kan bli bedre mottas med takk! Lenke med oversikt over Norske flyplasser: https://www.google.com/maps/d/viewer?ll=65.14490394198776%2C17.05078125&z=5&mid=1654enW4xIxVqUdrMGHdAij4n-FY Vi starter med en kjentmannsprøve i fjellformasjonene ved Molde. Deretter noen runder rundt Bringeland Så en tur sydover fra Bergen, ut over Austevoll og oppover forbi Sotra. Til slutt et bilde fra Hamar. Lyden fra standard Cessna med FMOD er noe for seg selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 28. august 2017 Del Skrevet 28. august 2017 Herlig med litt xplane busser, veldig kledelig i kveldslyset. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 2. september 2017 Premium Medlem Del Skrevet 2. september 2017 Må innrømme at X-plane har kommet seg betraktelig siste året, og Lennart har vist mange spektakulære sjåtts med foto-landskap. Også dine bilder viser at det går an å nyte flotte lysforhold og realistisk landskap, så vi har for tiden flere spennende alternativer til P3D / FSX Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.