Gå til innhold

Endelig


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

MILVIZ T-38A,  endelig tilbake,  og bedre enn noensinne.  Hadde denne modellen i FSX og P3D2 og 3,  men etter diverse oppgraderinger fra Milviz,  syns æ den ble mer og mer nervøs i flyfeelingen.  Nå føles den helt riktig,  og er blitt en sann nytelse å fly.  Det er noe med P3D4 som utretter ren magi til enkelte flymodeller,  og det som før var bra,  er blitt både mykere og mer presis i flyfeelingen !  Og T-38A har de fleste jagerpiloter i Norge ( og mange andre land ) vært gjennom under utdannelsen i USA,  så den trenger neppe noen nærmere presentasjon.

Definitivt en av de "vakreste" flydesign noensinne  :)

 

chjbuSS.jpg

 

ASEpbdB.jpg

 

Zw9G2Xj.jpg

 

sEuF2Ek.jpg

 

4DiMB6g.jpg

 

4R5H4Pq.jpg

 

IbbHVjS.jpg

 

V46SXYP.jpg

 

WWzj3ZL.jpg

 

kDlKLb6.jpg

 

xUnFHDH.jpg

God helg

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må du våkne Rune  å få inn v4 ... ;)

 

Den er kjøpte og lastet ned  :) Har utsatt installasjonen i påvente av en P3D v4 utgave av Flight1 B200 og MJC Dash 8-Q400. Dette er fly som jeg bruker mye sammen med PMDG 737NGX. Har dessuten en v3.4 installasjon som går som smurt uten noen gang å ha opplevd OOM. Jeg har derfor ingen problemer med å vente på de to førstnevnte .

 

RuneG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Takk til alle i hop  ;D

 

Må få kjøpt meg en artigpinne til simulatoren snart. Blir ikke helt det samme å manøvrere disse tingene med en stor og treg yoke.

Helt enig Stian,  sånne blåselamper trenger "artigpinne"  ;D

 

ble det ikke laget Norske farger for den modellen der en gang i tiden?

Hmmm?  Har ikke sett norsk paint til denne modellen nei,  kanskje du forveksler med norske farger til F-5E i DCS ??

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...