Stian Rolandsen Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 Hei igjen. Må bare si at jeg storkoser meg med P3Dv4 for tiden. Har vært stort sett rundt hele jorda i løpet av sommermånedene (gleden med å bo i nord på sommeren). Har tatt en del screenshots underveis og tenkte jeg kunne dele noen av de med dere her på forumet. Skal prøve å huske hvor bildene er tatt... Underveis over Atlanteren fra Miami til London På tur inn mot Amsterdam i et forferdelig uvær. Disse to neste er under approach til LAX Ja hvor er dette...? Senere samme tur, på tur gjennom noen fæle skyer inn mot Gardermoen American på tur ut fra JFK American på tur ut fra Miami American over Manhattan på vei til JFK American under første del av en flight fra San Diego til Chicago Emirates klatrer ut fra Gardermoen Samme flight med Dubai i sikte Klatrer ut fra Dubai på tur til Australia og Melbourne Norwegian en eller plass i Europa Norwegian på tur hjem fra Innsbruck Qantas etter ankomst i Sydney Qantas over Sydney Harbour på tur over til New Zealand og Queenstown Og på tur hjem igjen... Håper dropsene smakte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Geir Haugmo Skrevet 16. august 2017 Premium Medlem Del Skrevet 16. august 2017 Flotte screenshots. Har du noe i mot å dele settings og add-ons? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Rolandsen Skrevet 16. august 2017 Forfatter Del Skrevet 16. august 2017 Hei Addons: PMDG 737, 777 and 747 $ Orbx AU, NZ, Norway, FTX Global, FTX Vector and various airports $ FSDT Various airports $ FlyTampa OMDB and YSSY $ Aerosoft ENGM $ Simtweaks PTA $ REX Softclouds $ Paints er av John Tavendale (Textures by Tavers) PTA bruker preset thopat 2.0 P3D Settings: http://imgur.com/a/7mrGE Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Gustafson Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 Det var noen flotte "blanda drops" RuneG Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 16. august 2017 Premium Medlem Del Skrevet 16. august 2017 OOhh. Vanvittig bra bildeserie. Snedig å bo nordpå ja! :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Geir Haugmo Skrevet 16. august 2017 Premium Medlem Del Skrevet 16. august 2017 Hei Addons: PMDG 737, 777 and 747 $ Orbx AU, NZ, Norway, FTX Global, FTX Vector and various airports $ FSDT Various airports $ FlyTampa OMDB and YSSY $ Aerosoft ENGM $ Simtweaks PTA $ REX Softclouds $ Paints er av John Tavendale (Textures by Tavers) PTA bruker preset thopat 2.0 P3D Settings: http://imgur.com/a/7mrGE Takk for det! Kjempefint. Foreløpig har jeg kun div Orbx terreng produkter, men sliter litt med trær. Vanskelig å få naturlig mengde trær. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 17. august 2017 Premium Medlem Del Skrevet 17. august 2017 ??? .... fant ingen blanda drops, bare utsøkt høykvalitets konfekt ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Ekle Skrevet 17. august 2017 Del Skrevet 17. august 2017 Wow! Fine bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 17. august 2017 Del Skrevet 17. august 2017 Veldig bra! Jeg håper det er noe galt med radaren, for det der så ikke helt bra ut ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.