Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 10. august 2017 Premium Medlem Del Skrevet 10. august 2017 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 10. august 2017 Del Skrevet 10. august 2017 Er vel ikke helt etter boka å lande under et fly som tar av? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 10. august 2017 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 10. august 2017 Nei er ikke det men Ai trafikken følger ikke alltid aktiv rnw tror ikke de sjekker Atis før avgang hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 10. august 2017 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 10. august 2017 Ikke den innflygning landing jeg ønsket be noe kluss i ruten der så måtte bare iprovisere å ta ned manuelt på slutten men kom nå ned på LOWi Takk for turen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 11. august 2017 Del Skrevet 11. august 2017 Var litt rusk her ja Jeg trodde du skulle til Hamburg Var greit det ikke ble lenger omtur når du ser på fuelmålerne ved landing. Overrasker over hvor mye flyer vingler med kun moderat motvind ganske rett imot. Jeg skal til LOWI på neste flight også. Har kjøpt ORBX LOWI, men har ikke hatt tid til å fly denne uken. Kanskje på mandag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 11. august 2017 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 11. august 2017 Var til EDDH tidligere i sendingen satt på pause og forttsatte til Lowi så melding på på Active sky om mye turbulens så stemte godt det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 11. august 2017 Del Skrevet 11. august 2017 aha.. kult med turulens. Fikk også Windsear selv for første gang for litt siden når jeg skulle lande på ENBR i storm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.