Gunnar van der Meeren Skrevet 5. august 2017 Del Skrevet 5. august 2017 Da er jeg i gang med et livery til PMDG sin flotte DC-6. Jeg valgte Braathen Safe sin DC-6B LN-SUB. Mye gjenstår, og jeg har ennå ikke helt kontroll på alfa kanalene. Men dette kommer. Under prøveturene oppdager jeg noe merkelig. Hjulbrønnene på hovedhjulene er gjennomsiktlige. Sjekket også andre liveries (inkl PMDG sitt house livery) og alle B-versjonene har dette problemet. A-versjonene ser OK ut. Er det flere som har sett dette, og er det noen som vet om dette er et problem som er rapportert til PMDG?... Vel, her er første bilder (WIP). Her er problemet som går igjen på B-versjonene: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 5. august 2017 Premium Medlem Del Skrevet 5. august 2017 Nice (ikke hjulbrønnene da) har ikke fått sjekket rekker det kanskje i morgen før jeg reiser vekk noen dager Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 Knalltøfft. Her snakker vi livery med stor L 8) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gert Barring Skrevet 6. august 2017 Del Skrevet 6. august 2017 Helt suverent Gunnar! Har håpet på at du skulle finne frem malerkosten og fikse Braathens siden PMDG slapp ut denne damen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 6. august 2017 Forfatter Del Skrevet 6. august 2017 Takker alle. Det går fremover, og jeg begynner å få kontroll på alfakanalene. Problemet med gjennomsiktige hjulbrønner er rapportert til PMDG 8) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 6. august 2017 Premium Medlem Del Skrevet 6. august 2017 Ikke "hull" her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 6. august 2017 Forfatter Del Skrevet 6. august 2017 Hmmmm... Kan være en FSX issue med B-versjonen da. Som sagt er A-versjonen uten perforering i hjulbrønnene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inge Jenstad Skrevet 7. august 2017 Del Skrevet 7. august 2017 Nydelig dame! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 7. august 2017 Del Skrevet 7. august 2017 Synd med den buggen, men Braathens painten ser knallbra ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 7. august 2017 Forfatter Del Skrevet 7. august 2017 PMDG vil nok se på den bug'en (den er rapportert). Er ikke helt ukjent med slike ting som gjerne er en feil i modellkoden i FSX. :-\ Så et raskt spørsmål: Det står en tekst over utgangsdøren, bak på venstre side av flyet. Jeg har dessverre bare dårlige bilder å forholde meg til. Er det noen som vet hva som står skrevet i denne teksten?... Her er nyeste versjon (har fortsatt ikke helt kontroll på alfa-kanalene) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd Bergfald Skrevet 7. august 2017 Del Skrevet 7. august 2017 Der står det i en halvsirkel BRAATHENS S A F E ref. https://www.jetphotos.com/photo/7167793 mvh Odd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 7. august 2017 Forfatter Del Skrevet 7. august 2017 Tusen takk Odd! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd Bergfald Skrevet 8. august 2017 Del Skrevet 8. august 2017 Fant et gammelt bilde fra en klassetur sommeren 1967 til Roma. Bildet, som jeg har lagt inn på henvisningen (skjønner ikke dette med bildevedlegg), viser klasse 2L (for latinklasse) Oslo katedralskole i det vi lander i Rimini. Vi ser tydelig innskriften over flydøra. Jeg husker far nevnte at flyet var så lastet med fuel og passasjerer at det det brukte minst hele rullebanen på Fornebu da det tok av. Han hadde hjertet i halsen. Jeg selv er nr 2 og midt i flytrappen. Den gang med hår og normalvekt..... Hvor er det blitt av tiden???? https://i.gyazo.com/dd8d4b90bf928357e0aa65fb5850145b.jpg mvh Odd Bergfald Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Steinar Bakke. Skrevet 8. august 2017 Premium Medlem Del Skrevet 8. august 2017 ;D Juli 1966 reiste jeg med den til Genoa Italia. Artig å se den igjen. Jeg kan jo ta med i samme slengen. Februar 1961 Med Luftleider fra Fornebu mellomlandet i Røykjavik og Bunkret på Gander i et jækla snevær ankomst New York 17 timer senere. Vi fikk utdelt ulltepper for å holde varmen. Det var tider det. Er ikke sikker på om det var 6`eren eller 7`eren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 8. august 2017 Del Skrevet 8. august 2017 minst hele rullebanen Vært med på noe lignende, med MD-11 fra Sao Paulo, urrk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inge Jenstad Skrevet 9. august 2017 Del Skrevet 9. august 2017 Kan jeg tillate meg å bruke det første bildet av 6-ern på skjermen min? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 11. august 2017 Forfatter Del Skrevet 11. august 2017 Kan jeg tillate meg å bruke det første bildet av 6-ern på skjermen min? Det må du bare gjøre!.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans R Arntzen Skrevet 13. august 2017 Del Skrevet 13. august 2017 Aldeles nydelig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 3. september 2017 Forfatter Del Skrevet 3. september 2017 Link til nedlasting av Braathens teksturer: https://www.sendspace.com/pro/dl/jk23yi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 4. september 2017 Premium Medlem Del Skrevet 4. september 2017 Har du sett.......!? Nå haster det med å bli ferdig med arbeidsdagen, så man kommer seg hjem snarest mulig ;D Veldig bra Gunnar, disse texturene er et absolutt must til dette mirakelet av en modell ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 4. september 2017 Premium Medlem Del Skrevet 4. september 2017 Takker Gunnar denne kommer til å bli brukt på mange tokt fremover sammen med en nykomling til i hangaren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.