Jan R. Storelvmo Skrevet 3. august 2017 Del Skrevet 3. august 2017 Et par kjappe fra Aerosoft sin CRJ 700: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 3. august 2017 Del Skrevet 3. august 2017 Det ser fint ut. Hva er dommen så langt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 3. august 2017 Forfatter Del Skrevet 3. august 2017 Takk for det! Skrev litt om det her: http://flightsim.no/forum/index.php?topic=85987.0 Herlig fly, men jevnt over høy kvalitet, men litt småbugs. Autopilot og flight director spesielt henger ofte litt etter. Liker bare flyet bedre og bedre. Anbefales! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scandinavian88 Skrevet 4. august 2017 Del Skrevet 4. august 2017 Trodde jeg såg et plass at denne ikke kom ut før 28. September?? Jaja, enda godt det ikke blir mer ferie i sommer da ;D Min far fløy CRJ900 i flere år og er det noe jeg digget med denne maskinen så var det performancen..Håper denne lever opp til realiteten(?). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 4. august 2017 Del Skrevet 4. august 2017 Kom det ikke en update allerede i dag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 4. august 2017 Forfatter Del Skrevet 4. august 2017 Kom det ikke en update allerede i dag? Første update er kommet, men dog kun en hotfix. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 4. august 2017 Del Skrevet 4. august 2017 Pen maskin CRJen, herlige å se på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 4. august 2017 Forfatter Del Skrevet 4. august 2017 Veldig flott maskin å reise med også. Sist gang med Air Nostrum satt jeg nesten helt fremst i kabinen, og med motorene helt bak var det betydelig mindre støy enn i en 737 f.eks. Og siden jeg har type rating på Dash 8 så er det mye likheter i systemene, cockpit, logikk osv. Pleier å si at dette er jetfly utgaven av Dash 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 4. august 2017 Del Skrevet 4. august 2017 Den er flott. Ingen tvil om det. Er litt svak for t-haler. Men den er visst litt kresen på forholdene ift feks b737. Jeg vet det har vært litt problemer bla i Kristiansund (CRJ900) pga vanlig kystvær som 737 har håndtert utmerket i mange år. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 4. august 2017 Del Skrevet 4. august 2017 Pga større motorer som kan spise flere måker? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 4. august 2017 Del Skrevet 4. august 2017 Pga større motorer som kan spise flere måker? Hadde det bare vært så vel. Det er nok å ta av. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 4. august 2017 Forfatter Del Skrevet 4. august 2017 Har veldig begrenset kjennskap til CRJ. Men er jo interessant at den er dårlig i vind og turbulens. Dash8 er jo helt suveren. Ifølge en kaptein var 50 knot crosswind rett i siden ikke noe problem, selv om det er over maks crosswind component. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 4. august 2017 Del Skrevet 4. august 2017 Her er en artikkel fra lokalavisa som omhandler problemet. Desverre uten for mye detaljer https://www.tk.no/nyheter/kristiansund/kvernberget/sas-fly-snudde-over-lesja-for-mye-vind-i-kristiansund/s/5-51-312972 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scandinavian88 Skrevet 4. august 2017 Del Skrevet 4. august 2017 Har veldig begrenset kjennskap til CRJ. Men er jo interessant at den er dårlig i vind og turbulens. Dash8 er jo helt suveren. Ifølge en kaptein var 50 knot crosswind rett i siden ikke noe problem, selv om det er over maks crosswind component. Ikke helt heldig utsagn det da Men selvfølgelig er det jo toleranser fra operasjonelle krav til designmessige max-grenser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 5. august 2017 Del Skrevet 5. august 2017 Jøss, en artikkel med så dårlig oppbygning og formulering tror jeg ikke jeg har lest noen gang. Forøvrig, kan relativ distanse mellom center of lift og haleror være en eventuell årsak hvis det nå er slik at maskinen ikke liker crosswind? Fine bilder, gleder meg til å utforske flyet nå i helgen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.