Scandinavian88 Skrevet 1. august 2017 Del Skrevet 1. august 2017 Hei igjen. Dette blir siste fra meg på en stund, men tenkte å dele denne og ønsker gjerne ros/ris om dere har noen Videreførte LN-RNG "Gudrid Viking" som var en Fokker 50. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 1. august 2017 Del Skrevet 1. august 2017 Ja hvorfor ikke? Fin paint. Begynt med det selv for ikke så lenge siden, og det er morsomt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Rivedal Skrevet 1. august 2017 Del Skrevet 1. august 2017 Fin paint, janne fargene er fortsatt sånn SAS "skal" se ut. 8) Ser gjerne en Eurolink utgave også. Men hvorfor ikke bare bruke en reg fra de Q400ene de hadde i stede for å bruke en Fokker50 reg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 1. august 2017 Del Skrevet 1. august 2017 Tøfft. Får vi se en retro drage-paint også? 8) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scandinavian88 Skrevet 2. august 2017 Forfatter Del Skrevet 2. august 2017 En slik en du tenkte på, Eivin? :-) Isåfall,allerede gjort ;D Er jo rimelig ny på dette, og etter en god del år uten Flightsim.no, så visste jeg at det er vanvittig mange dyktige paintere her inne. Pluss, folk virker å være ærlige. Forbedring og utvikling er alfa-omega Ser den Kristoffer, var av en mer personlig grunn, da RNG var siste Fokker min far fløy før han gikk over til Q400. Men godt poeng! :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Gustafson Skrevet 2. august 2017 Del Skrevet 2. august 2017 Stilig RuneG Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 2. august 2017 Del Skrevet 2. august 2017 Det må man si Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 3. august 2017 Premium Medlem Del Skrevet 3. august 2017 pent Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scandinavian88 Skrevet 4. august 2017 Forfatter Del Skrevet 4. august 2017 To siste fra meg her nå...lover Nå også i Eurolink med original Q400 reg + Viking navn (OY-KCE + Alf Viking) SAMT de korrekte hvite prop spinners! Takker for tilbakemelding! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.