Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 30. juli 2017 Premium Medlem Del Skrevet 30. juli 2017 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 30. juli 2017 Premium Medlem Del Skrevet 30. juli 2017 Ja, æ ser på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Bertheussen Skrevet 31. juli 2017 Del Skrevet 31. juli 2017 Artig å se og høre vidunderet! Ser du har godt med AI-trafikk, er det Ultimate traffic? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 31. juli 2017 Premium Medlem Del Skrevet 31. juli 2017 Aaaaahhhhh. Tøft! 8) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Geir Haugmo Skrevet 31. juli 2017 Premium Medlem Del Skrevet 31. juli 2017 Litt på hæla med speed. Spørs om det hadde gått med last. Artig læll. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Nergaard Skrevet 1. august 2017 Del Skrevet 1. august 2017 Ser at det er ikke bare jeg som slitter med dårlig framrate for tiden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 1. august 2017 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 1. august 2017 Ble litt lav frames pga høy settings glemte å tone ned litt i den maskinen full pinne passer ikke alltid Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Nergaard Skrevet 1. august 2017 Del Skrevet 1. august 2017 Ja, må justere ned litt jeg også. Må bare finne ut hva jeg må justere ned ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.