Gå til innhold

Postflyging fra Vancouver Harbour Flight Center til Gulf Islands


Anbefalte innlegg

Bildeserien er inspirert av YouTube videoen "Harbour Air DHC-2 Floatplane Cockpit Flight Mail Run from Vancouver to Gulf Islands" av OwnsGermany

 

TZcclS8.jpg

Går gjennom checklist ved CYCH-Vancouver Harbour Flight Center

fR5eZ3R.jpg

Taksing til water runway

z2XDwTc.jpg

Takeoff

T1DlVAY.jpg

180 grader turn mot Lions' Gate Bridge

qyKdnh8.jpg

Oversikt over Vancouver Coal Harbour CYCH

wyl7CcX.jpg

Passerer over Lions' Gate Bridge

IJxCMoA.jpg

Stor skipstrafikk til og fra Vancouver på Burrard Inlet

vpHv8hU.jpg

Enda mer skipstrafikk

n1J0vRc.jpg

Flightplan

i2FHcGk.jpg

Vancouver skyline og Vancouver International Airport i bakgrunnen

UM8NZkC.jpg

Gulf Islands i sikte

dmqoknM.jpg

Gulf Islands

V0IUNaW.jpg

ankommer Gulf Islands

k887UO2.jpg

Over Gulf Islands

9fVwT5M.jpg

Gulf Islands. Descending

bff7juM.jpg

Kurs 275 grader approaching CAX6-Ganges

iszYWOH.jpg

Ganges forut. Landing flaps satt

Do70Qj2.jpg

Landing

RdIoTj8.jpg

Så var det å få lagt til på en brukbar måte

EvgOLh0.jpg

Passasjerer og post losset. Klar for departure til neste stopp på ruten, CAC8-Nanaimo

 

RuneG

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må i såfall være byen, Øivind. Har ikke merket noe fall i framerate for selve flyplassen (FSdreamteam), men jeg er rimelig snill med settings og Ai-trafikk her. Ligger på 30-35 FPS med PMDG 737NGX.  Addon scenery for byen Vancouver kjenner jeg ikke til. Finnes det?  Lage video av hele flyturen har vært i tankene en stund, men det spørs om maskinen min er sprek nok til at resultatet blir bra nok kvalitetsmessig. Redd det blir mye hakking.

 

RuneG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vancouver Plus het pakken, og nyeste versjon var 3. Det viser seg dessverre at mannen bak addonen har gått bort og familien har trukket produktet fra salg.

Her er en kul video som viser bypakken, flyplasspakken og ORBX-tingene. Hvorvidt PNW er en fullgod erstatning for Vancouver Plus, det vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for tilbakemelding. Vancouver Plus så veldig bra ut i videoen. Her er jo Vancouver Harbour Flight Center med. Dette har jeg letet etter i lang tid. Det som du ser på mine bilder av Vancouver stammer nok fra PNW som jeg har installert. Det er desverre langt fra det som vises i videoen. Mye av bygningsmassen ved havnen mangler, og Vancouver Harbour Flight Center er helt fraværende. Jeg har knapt nok ei brygge der senteret skal ligge.

 

RuneG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...