Gå til innhold

PMDG DC-6


Anbefalte innlegg

Herlig maskin, men skummelt mye knapper og brytere man må lære. Blir nok noen lange netter med tutorials og manualer fremover.

 

Synd denne gjengen her ikke har fulgt utviklingen av P3D. Skulle likt å hatt slike scenery til DC-6en.  8)

http://www.calclassic.com

 

 

Satser på det er noen som blir inspirert og lager en Braathens repaint også. :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

 

Kan vi få se noen bilder fra cockpit også?

 

Det kommer flere bilder etter hvert,  men som Kristoffer skriver,  mye å sette seg inn i,  så det tar nok noe tid før æ får temmet denne fortidsmaskinen  ;D

Og så ble vi rammet av plutselig finvær,  så æ måtte forlate cockpit på kort varsel  ;D

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
  • Premium Medlem

Takk skal du ha Robert,  du sparte meg for mye arbeid  ;D

 

Dette kommer høyt opp på ønskelista, selv for en hurtigflygende mann som meg :)

 

He he ja Eivin,  vet jo at du vanligvis raser omkring 2 ganger lydens hastighet  ;D ,  men æ kan trygt anbefale deg å ta noen turer i "slow motion" med denne dama.  Hun gir deg grenseløst mye valuta for pengene,  og kommer jo fra samme generasjon luftfart som Starfighter og Lightning  ;D

 

Fikk meg et par turer i kveld,  og det åpenbarer seg uendelig mye kvalitet i denne modellen.  Bl.a.  er den bemannet med 2. pilot og maskinist,  og med enkle grep kan man få realistisk hjelp til nødvendige prosedyrer ,  mens man selv konsentrerer seg med å ratte motor,  flaps og ror-kombinasjoner.  Fantastisk artig og likevel ståpels i realisme og underholdning .  Kan trygt si at denne modellen setter helt ny standard for denne type flyvning.  Klarte å gjennomføre en passelig flytur,  komplett fra take off til landing,  og nå spørs det om æ får sove de nærmeste dagene  :o

 

SoYH9Zj.jpg

 

3OLDfIC.jpg

 

UEWh1HD.jpg

 

6JYl3Vj.jpg

 

x1i7ktU.jpg

 

Det eneste æ har å utsette på denne modellen,  er at den gjør det pokkern så vanskelig for andre utviklere å levere samme kvalitet.  Har ventet på en oppgradert utgave av en meget bra modell av DC4 fra Flight Replica,  men er redd den får ikke komme inn i hangaren nå lenger  ::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Råtte bra shots Ernst :)

 

I 1969, som 7 åring, fløy jeg med DC-6 fra FBU. Så denne må jeg ha. Prøvde meg på LM sin Constellation, men den tar et halvt år å snu. Ga ikke opp så lett, og prøvde taildraggeren Lockheed Electra. Det var noe annet, responsiv, og første taildragger jeg har landet uten å få assosiasjoner til albatrosser (de flyr så lenge at alle landinger er krasjlandinger) :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
er Red Bull sin maskin med i pakka?

 

Jepp,  den er der  ;) Fantastisk modell Fredrik,  og æ elsker 2.piloten som tar seg av kontoret,  mens æ ratter flyet.  PMDG  har virkelig truffet innertier med å gjenskape nostalgisk atmosfære,  og her kan de som ønsker det,  plukke på alt av brytere og innstillinger,  mens andre igjen kan starte opp å fly og overlate finjusteringene til mannskapet  8)  Og flyfeelingen !?!?.....  den må oppleves .

 

SXSkyPx.jpg

 

NAXuJWJ.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...