Gå til innhold

En "uvesentlig" løsning på Saiteks MFD


Jan R. Alexandersen

Anbefalte innlegg

Vet at mange med meg har hatt problemer med Saitek sin MFD (Multi Function Display), det ser jeg av det utall av innlegg på nettet. Min Saitek X52Pro fungerer greit med noen få unntak. Et av dem har vært at MFD ikke har lys ved oppstart. Det rare har vært at om jeg bootet to ganger så kom lyset på. En tungvindt måte å løse problemet på, synes jeg. Jeg finner heller ingen forklaring på hvorfor det er slik.

 

Ved en tilfeldighet har jeg oppdaget at dersom du starter kontrollpanelet som en del av oppstarten, kan du ved å åpne dette og bare røre på slideren for lysstyrke i panelet (under fanen MFD) øyeblikkelig få lys på MFDen. Synes dette er lettere og raskere enn å starte på nytt. Har ingen forklaring på fenomenet!

 

Ellers skulle jeg gjerne ha fått slideren til å fungere i P3Dv4. Denne fungerer utmerket i Aerfly FS2 som engine reverse. Noen som har en løsning?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...