Kim Kristensen Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 Dere får først av alt unnskylde den svære blåselampa bak på F-84ern, den får jeg ikke gjort noe med. Kort utdrag fra WT dagboken, eskorteoppdrag for en enslig B-29 på tur hjem, da han var høvelig trygt hjemme hadde en Russisk TU-4 rotet seg litt for nært, så jeg brøyt av fra Amerikaneren for å jakte på den nesten identiske Russeren, litt juling fikk mann fra ham, men snart klar for nye tokt. 8) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 Fine bilder! Lurer på hva som er grunnen til at alle jets i War Thunder har etterbrenner - kanskje for at det skal være lettere å skille dem fra props? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 18. juli 2017 Premium Medlem Del Skrevet 18. juli 2017 He he, trodde et øyeblikk du skjøt ned oppdraget ditt ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 18. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2017 Når det kommer til blåselampa i WT tipper jeg det skyldes at en av utviklerne tenkte, "hey, det ser kult ut, det får flere til å spille" og siden har det fortsatt, men håper jo på at det forsvinner, de innførte jo realistiske motorflammer på propellflyene. Og ja det er lett å ta feil mellom B-29 og TU-4, utenom de Amerikanske og Russiske stjernene på skroget ser de helt like ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 18. juli 2017 Premium Medlem Del Skrevet 18. juli 2017 Tøfft! Artig med god gammeldags nedskyting. Ser bare patronhylsene rase ut av flyet! ;D Noen som flyr den 1 verdenskrig flysimmen fra 777 studios lenger? Har den liggende å støve, men hadde vært moro å plukke den fram. Husker ikke hva den hette?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 18. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2017 Rise of flight du tenker på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 18. juli 2017 Del Skrevet 18. juli 2017 Nice. Men synd med den etterbrenneren ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 19. juli 2017 Premium Medlem Del Skrevet 19. juli 2017 Rise of flight du tenker på? Yes stemmer. Rise og flight ja! Den er likanes også synes jeg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 19. juli 2017 Del Skrevet 19. juli 2017 Enig angående Rise of Flight, liker skademodelleringen der veldig godt - utrolig kult å se vingen klappe sammen etter litt skade. Mye av det som var bra med Rise of Flight ble videreført i Il-2 Battle of Stalingrad Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.