Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 11. juli 2017 Premium Medlem Del Skrevet 11. juli 2017 Norge begynner å ta form med landskap, flyplasser og skipstrafikk, og flere av mine yndlingsfly begynner å fylle hangaren. Og ja, æ synes faktisk de flyr enda bedre enn i v3. Tror det skyldes fantastisk fin flyt, så flyfeelingen blir mer nøyaktig. Litt på samme måte som som vi merket tydelig forbedring fra FSX til P3D. Må innrømme at jeg liker overgangen til 64bits Har enda lang vei å gå, og liten tid til FS, men ser jo at utviklingen framover er veldig spennende Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 12. juli 2017 Del Skrevet 12. juli 2017 Flotte bilder. Det der med handlingen har jeg også lagt merke til. Det virker også som luften er litt tynnere i høyden. Merker at farten minker fortere når jeg gjør mine stratosfæriske halvlooper for å sette kurs hjemover når det begynner å knipe med fuel på lightningen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 13. juli 2017 Premium Medlem Del Skrevet 13. juli 2017 Nydelige hurtigruta! Det så ut som de hadde party i tårnet da du fløy forbi, fullt av folk! ;D ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 13. juli 2017 Del Skrevet 13. juli 2017 Knallbilder som alltids, ser fram til mer gullalder fly fra v4 Edit, tanker om Justflight VC-10'en som kommer ut snart? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 13. juli 2017 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 13. juli 2017 Takker alle sammen , ingen tvil, P3D4 har øket realismen og flyfeelingen, og jeg har nesten ikke brukt ekstra penger på overgangen fra v3 til v4 !? Har heller ikke noen ræser av en PC, likevel glir simmen så det er en rein nytelse. Her har Lockheed Martin fått til noe vi har drømt om lenge, så de som enda "sitter på gjerdet", kast loss, bli med ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Rønning Skrevet 14. juli 2017 Del Skrevet 14. juli 2017 Ser flott ut, skal nok investere til høsten. Kan jeg spørre hvilke komponenter du har i pcen din? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 14. juli 2017 Premium Medlem Del Skrevet 14. juli 2017 P3DV4 regner jeg med kommer til å gi mange flotte turer. Jeg klarte heller ikke å avstå fra fristelsen til å handle bittelitt. Selv om jeg er ørlitt skeptisk til Carenado, så slo jeg til og kjøpte deres nye Premier 390 IA for V4. I tillegg "måtte" jeg bare kjøpe Matt Davis PTA for V4 også, like etter handelen fikk jeg mail om at PTA var oppdatert til V2.52! Fin bonus det da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 15. juli 2017 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 15. juli 2017 Ja no går det rette veien, og i takt med lavtrykkene som henger over Bodø-området, blir det stadig bedre tid til å nyte simmen ??? Kan jeg spørre hvilke komponenter du har i pcen din? Trofast sliter med Windows 7P, I7 4770K 3,5 GHz, GeForce GTX 1080 tanker om Justflight VC-10'en som kommer ut snart? Holder et øye med den, spennende flytype som RAF brukte mye i sin tid, håper den blir realistisk modellert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.