Eivin Stensø Skrevet 19. august 2017 Forfatter Del Skrevet 19. august 2017 Støtter Tore!. Det hadde vært et prosjekt utenom det vanlige! Finnes det noe som helst av bilder av innsiden? Sent fra min HUAWEI VNS-L31 via Tapatalk Opptil flere. Søk på Anlegg 96 så kommer det opp bilder av både inngang og innside. Sjekk ut det NRK programmet jeg linket til tidligere i tråden. Sjekk også ut Bevar Anlegg 96 på Facebook mvh Eivin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersLoberg Skrevet 19. august 2017 Del Skrevet 19. august 2017 Var ofte i A96 ila. min førstegangstjeneste fra 2015 til 2017:) Står fortsatt igjen et par fly, men hele anlegget begynner desverre å bli falleferdig og er man der nede mer enn 30 minutter blir man ør i hodet av alt støvet der nede... Men utrolig tøft anlegg! Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 23. august 2017 Del Skrevet 23. august 2017 Ingen dum ide du har der Tore, "easter egg" i ORBX Bodø når du en gang blir ferdig med det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 9. september 2017 Forfatter Del Skrevet 9. september 2017 Gode nyheter. Anlegg 96 blir fredet https://www.nrk.no/nordland/departementet-gir-800-000-til-fredning-av-_anlegg-96_-_-men-museum-ma-vente-1.13678978 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Geir Haugmo Skrevet 21. juni 2019 Premium Medlem Del Skrevet 21. juni 2019 Hvordan gikk det egentlig med dette prosjektet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.