Stian Rolandsen Skrevet 3. juli 2017 Del Skrevet 3. juli 2017 Hei Jeg vet ærlig talt ikke hvor mange år det er siden jeg sist postet bilder her på forumet, så nå følte jeg at det kanskje var på sin plass med en ny runde. Etter overgang til P3D v4 så har simmingen fått en ny vår her i gården. PMDG sin fantastiske dronning har gitt meg mye glede opp gjennom årene, og med den nye versjonen så ser jeg at dette kan fortsette i mange år fremover. Jeg kommer nok ikke til å poste bilder like ofte som i glansdagene, men en og annen gang blir det nok. Bildene er en serie med bilder fra mine siste turer i P3D med dronninga. De er helt random og ikke kronologisk. Håper de faller i smak. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 3. juli 2017 Premium Medlem Del Skrevet 3. juli 2017 Dæsken, der ramla æ loddrett ned av krakken Veeery long time, no see, veldig hyggelig å ha deg tilbake ! Og ut fra bildekvaliteten du leverer, så svever du himmelhøyt allerede ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 3. juli 2017 Del Skrevet 3. juli 2017 Knall comeback det der, er aldri feil med bilder av dronningen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 3. juli 2017 Premium Medlem Del Skrevet 3. juli 2017 Wow. Det var på tide Stian. Husker deg ja! Jeg var jo veldig innaktiv i mange år selv så... Helt rå bildeserie forresten. ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 4. juli 2017 Del Skrevet 4. juli 2017 Flott Serie og velkommen tilbake! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 4. juli 2017 Del Skrevet 4. juli 2017 Har har vi bilder med stor B ja. Flotte saker. Tok en pause og kom tilbake jeg også. Trenger ikke å være det dummeste man gjør. Det blir alltids tid til simming. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Rolandsen Skrevet 6. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2017 Takk for det folkens. Det er godt å være tilbake i 2017 sånn rent flysim-messig. Gleder meg til fortsettelsen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans R Arntzen Skrevet 7. juli 2017 Del Skrevet 7. juli 2017 Aldeles praktfulle bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.