Gå til innhold

Precision Flight control Yoke Mooney


Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte denne usett på Ebay for 250 $ ++ + omkostninger. Men min lille hule har ikke plass til denne. Jeg can tenke meg at denne kostet litt over 500$ ny. Selges i dag for rundt 1000$ + toll. Men selvsagt med nyere innmat.

Jeg kjøpte i tillegg Gammel gameport kabel og USB converter til denne for ca 50$

Jeg åpnet boksen siden garanti er ute fra temaet og kikket på innmaten. Analoge slidere som styrer pitch og elevatorer samt den ene throttelen. Jeg vet at Throttelen på disse var det første som røk og folk brydde seg ikke. Det jeg ser på windows kalibrering er at throttelen fungerer mere som 2 brytere nå. Noe som gjorde at jeg satte dem opp som hjul ned og opp.

Den er overaskende presis med en pitte liten dødsone i midten som jeg fant ut var bra. Den er kun testet på IL 2 Battle of Stalingrad.

Jeg tenkte og sette på den magnet sensorer og ny USB controller på den, men den tar for stor plass siden jeg har Max flight stick og collective og jævla liten plass. Jeg trur jeg må kjøpe en ACE desktop yoke for å ha plass siden den er smalere.

Jeg personlig tenkte at magnet sensorer var bare tull og gjøre siden den er virkelig smooth og fin og styre med etter test. Alt er laget av metall og man har en følelse av kvalitet. 1 vippebryter som fungerer som 2 brytere på hvær av håndtakene , går utifra de er beregnet på trim.

JEg har ikke sett disse gå billigere på ebay. Og jeg er villig til å selge med tap da denne bare er i veien.

 

så jeg selger den for 234 $ = 1990 + frakt ink kabler og usb converter . Noe som gir meg over 100$ i tap. Sånn går det når man ikke måler plassen tilgjengelig.

 

Lånt bilde a lignende yoke

width=928 height=618http://i.ebayimg.com/00/s/MTA2NlgxNjAw/z/mUoAAOSwcgNZJJk9/$_57.JPG[/img]

Link til ebay for liknende produkt http://www.ebay.ie/itm/Precision-Flight-Controls-Yoke-Throttle-Cirrus-PFC-Mooney-Flight-Simulator-/122512661946?hash=item1c8652ddba:g:mUoAAOSwcgNZJJk9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...