Gå til innhold

Kjeller


Morten Aalberg

Anbefalte innlegg

Jo da, er jo aktiv fly simmer og blir nok aldri kvitt den sykdommen.

Ellers ukependler jeg til Oslo fra Trondheim og Kjeller jar blitt min ettermiddags kos.

Det å sitte der å se på det fantastisk aktive miljøet er en fryd. Er man heldig en ettermiddag tar flere av veteranflyene en tur, flott å se på-

 

Man skal aldri si aldri, kanskje jeg kan bli kjent med noen der ute så jeg kan komme enda nærere på det som skjer der ute. I alle fall, utrolig hyggelig I stede for å sitte på kontoret eller på hotell rommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja har fått med meg disse stygge planer men man får bare håpe at Forsvaret viser muskler og ønsker fortsatt sine aktiviteter på Kjeller. Men Forsvaret er jo heller ikke det det var, her er det også penger og økonomi som gjelder.

Men som sagt, vi får krysse fingrene for at Kjeller består.

 

Nå er ikke jeg så veldig lokalkjent I området men når jeg ser hva man har gjort med selve Lillestrøm blir jeg litt skremt. Sentrum I Lillestrøm er jo tettpakket og meget uoversiktelig. men men....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...