Gå til innhold

Noen P3D v4 bilder


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Ikke mye bilder fra nye P3D V4 her. Skjønner jo også det når den ikke ser annerledes ut enn V3. Bortsett fra null OOMs og en god del bedre flyt og fps, og ikke minst trær og hus så langt øyet kan se! Flyene mine funker, untatt Carenado sine, som har hull overalt i fuselage! Buhuu, håper de kommer med fiks...

 

Et lite tillegg. Bruker her Orbx Norway, REX texure direct, softclouds, hd trees og OpusFSI.

 

Over Værnes/Innherred.

 

2017-6-1_21-31-16-479_zps9emhxusb.jpeg

 

2017-6-1_21-35-33-811_zpssb7dnbla.jpeg

 

Juhuu Realair Lancairen funker strålende!  :)

2017-6-1_21-37-8-76_zps8rlws4uw.jpeg

 

2017-6-1_21-34-19-103_zpsezq6meox.jpeg

 

Har andre her flere bilder fra Nye P3D fra hvor som helst i verden, så kom med dem!  8) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for shotsa. Skal se om jeg kan legge bort latskapen, men om du ser AoN 3.93 posten, var jeg så snill at jeg heiv inn et bilde der ;-) Om ingen merker forskjell (og P3D forum er fullt av klager), så er det annerledes her da. Man fnyser ikke av 80-100 fps på Bardufoss. Heller ikke 35 på KSFO med NANC og 100% AI trafikk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Ja mange klager sikkert som vanlig. Jeg nyter det, ingen problemer så langt som ikke er relatert til at det mangler en del updates til diverse, og det kommer ikke over natta, men jeg ville over på den nye og var klar over risken. Men sånn er det. Har vært med siden FS95, så er godt vandt! Hehe

Det jeg liker med P3D er at man slipper den evinnelige tweakinga som gjaldt med FSX, mere problem enn flyging, nå flyr jeg bare!  ;D

 

Skal finne bildet ditt Andrew, visste ikke at du hadde bilde der da sju...  :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelige bilder Kjetil. Nyter hvert eneste sekund med v4. Hadde i natt/dag min siste tur i v3 ifra Australia til Dubai. Over 14timer airborn, og OOM pling ifra 11000ft å ned, men berga meg med nød å neppe. Nå ser jeg frem til å få PMDG flyene inn i V4 på løpende band. ASN fungerer perfekt etter hva jeg fikk testet tidligere idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Takk for kommentaren Steinar!  :)

Jeg la ikke sjela mi i det for at dette skulle være pene bilder, men de første fra P3D V4 fra meg iallefall...

 

Ja vi får virkelig håpe at OOM tiden er ute. Men man kan jo aldri vite helt sikkert, nå kommer det vel mer an på om man har nok RAM i maskina. Hehe  :P

Får håpe når dere PMDG gutta kommer på banen og får tyna P3D V4 til fulle, at simmen virkelig er stabil! Jeg heier for det!  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Gardermoen har jeg vell knapt hatt problemer. KSFO har jeg slitt litt etter tur ifra Dubai. Området rundt Brisbane med FTX Australia og ORBX Brisbane flyplasspakke derimot suger vas av dimisjoner. Når jeg fløy OMDB-YBBN for noen uker siden forsvant nesten 2GB vas ifra 15000ft å ned. Men også den gangen berga jeg skinnet.

 

Men første pri nå er å få orden på noen FS9 Ai modeller, slik at man slipper å se fly uten hjul osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg ORBX fra Seattle og ned (PNW), Northern California og dertil tilhørende landclass for hele USA og Canada. Jeg har 35 fps på KSFO med full AI trafikk og det er jo vanvittig, spesielt når man ser alle AI fly fra lufta i slew. Det betyr med andre ord at når man taxer rundt med en PMDG på bakken og ikke ser alle AI fly på en gang, bør frame rate bli minst det samme eller mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Nå har jeg ORBX fra Seattle og ned (PNW), Northern California og dertil tilhørende landclass for hele USA og Canada. Jeg har 35 fps på KSFO med full AI trafikk og det er jo vanvittig, spesielt når man ser alle AI fly fra lufta i slew. Det betyr med andre ord at når man taxer rundt med en PMDG på bakken og ikke ser alle AI fly på en gang, bør frame rate bli minst det samme eller mer.

 

Med "nå", mener du da med P3D v4? I så fall er det helt rått!

 

Som dere ser i det første bildet er en av Henriks båter også, og waken etter båtene synes jeg er bedre enn ever!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Frosta og Tautra på første bilde der ser jeg. Siste og :)

 

Jupp kjente trakter. Fløy innover til Inderøy og tilbake til værnes. Bytta fly flere ganger i lufta for å sjekke om de virka, men som sagt Carenadoflya er ikke god. Hull i fuselagen/cockpit, men det blir vel en fiks etterhvert. Flyr realair imens. Default flya kan jeg styre meg for. Men de har fått inn noen flere og bedre med V4. Bra er det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjørte lastebil på Frosta før. Trivelig plass. Fint og grønt om sommeren

 

Ang defaultfly så er jo Iris F-22 rå. Og den nye Lockheed Electra som Just Flight har laget. Den er kjempefin. F-16 fikk jeg ikke startet opp engang så det har jeg gitt opp intill videre. Foresten ligger manualen til Aerosoft F-16 ute på Aerosoft sidene da den merkelig nok ikke følger med P3D4 :o Sikkert flere også men det er de jeg har prøvd.

 

E :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

F-22 har alltid vært dyrisk bra. Den er så til de grader enig med joystickene, og er nok den beste jager jeg har flydd i noen simulator. AS sin F-16 er endelig her nå også, og den flyr bra den og, og som jeg før har sagt er den i nærheten av Falcon4. Beste nyhet er at i AS forumet er det sagt at de skal gjøre gamle repaints og modeller tilgjenglige snart. Hvilket betyr masse RNoAF.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Da er P3D v.4 med FSUIPC5, diverse ORBX og AoN 3.93 og annet små snaks installert og behørlig testet  med min Sim-Avionics (FDS) Boeing 777.

 

Finner ingen 'smilis' som har brett nok glis!

 

Slår fast at forbedringene er mange. Ytelse, visuelt, været...m.m...

Krever selvfølgelig fremdeles 'edruelige' instillinger og maskinpark som tilfredstiller kravene.

 

Legger ved et eksempelbilde tatt over Oslo (med AI trafikk) for å ilustrere at verden er blitt en bedre og mer detaljert verden, (bruk evt. linken for å se større versjon).

p3d-oslo11.jpg

http://www.borrmann.be/image/p3d-oslo11.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser veldig bra ut, jeg går nok distansen når sommeren er over (desktop-fri sommer).

 

AS sin F-16 er endelig her nå også, og den flyr bra den og, og som jeg før har sagt er den i nærheten av Falcon4.
Nei, gitt. Med mindre du snakker om F4 uten BMS, det har jeg ikke prøvd. Selv F-18 i BMS ligger milevis foran AS F-16.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...