Gå til innhold

Lastet ned Prepar3d for første gang- hva gjør jeg nå?


Audun Dragland

Anbefalte innlegg

Hei!

Håper dere kan komme med noen nyttige tips!

Jeg har spilt FSX for mange. mange herrens år siden og det har gått i DCS siden det kom ut.  Nå har jeg imidlertid kjøpt Prepar3d V4 og skal forsøke å dra igang det: formål er primært VFR småfly i Norge.

 

Har lest at Airports of Norway er noe jeg må skaffe meg, så en oppskrift her på forumet rundt installasjon.

Hva med terreng?  Fant ORBX sitt EU Norway for 54 AUD - er det noe å satse på?  Fant også et produkt fra Taburet til 12 EUR - det var fra 2014.  Hvilken skal jeg velge?  Er det andre?

Hvordan går det å blande norske flyplasser med andre terrengpakker? 

Er det noen addons dere vil spesielt anbefale?  Bruker TrackIR5 + Watchog Hotas + Saitek Combat Rudders.  4k monitor, Ryzen 1600X og GTX 1080 om det har noe å si.

 

Om jeg graver dypt i eposten kan det vel tenkes at jeg finner noen gamle fly også, sånn ca fra 2011-2012 tenker jeg.  Tenker det kommer i annen rekke, og det kan jeg lett google og undersøke selv.

 

Takknemmelig for hjelp rundt scenery og flyplasser og slikt!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...