Eivin Stensø Skrevet 29. mai 2017 Del Skrevet 29. mai 2017 Da var den endelig her. T4/T5/T55 For realisme-nerden. Det tok sin tid men i dag ble den endelig sluppet. Må si jeg er veldig stolt å kunne bidra til det jeg mener er noe av det mest detaljerte og virkelighetstro flyet jeg noensinne har hatt i min hånd. Dette er jo selvfølgelig et spørsmål om smak og hva man foretrekker. Men modellmessig, handling-messig og lydmessig er det utrolig bra. Det er litt av et beist å temme med masse særegenheter, men det lar seg temme med litt øving, prøving og feiling. Og da er det litt av en mestringsfølese og kunne dundre i vei med full kontroll. Les tråden for mer info. http://forum.aerosoft.com/index.php?/topic/123593-english-electric-lightning-t5-released/ - God tur Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 29. mai 2017 Premium Medlem Del Skrevet 29. mai 2017 Jo takk, ikke fred å få ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.