Kim Kristensen Skrevet 27. mai 2017 Del Skrevet 27. mai 2017 Convoiens vaktbikkje ble den også kalt, men her på berget er den nok mest kjent som Den flygende hurtigruta i sivil fart for etter krigen, men det offisielle navnet på pinnsvinet er Short Sunderland på den militære utgaven. Flyet hadde sin viktigste rolle som maritimt patruljefly under krigen, noe jeg har lært mer om mens jeg har lest på Jo Michelets bokserie ''En sjøens helt'', her også hvorfor det fikk pinnsvin navnet, det skal visstnok ha vært fordi flyet hadde så mange MGer stikkende ut i allskens rettninger. Sjøl syns jeg ikke den har allverdens med beskytning, det den derimot har er en solid evne til å tåle juling fra jegerfly fra tidlig på 40tallet, dermed en morsom maskin å herje litt med i WT, smidig i forhold til størrelsen er den også 8) Når man først snakker om 330 skvadronen så kan jeg også nevne at fra War Thunders offisielle forum er et forslag om å få Northrops N3PB med i simmen offisielt overlevert til simmens utviklere, etter ønske og påtrykk fra forumbrukerne, og for de med litt flyhistorie innabords vet kanskje at dette flyet ble eksklusivt fløyet av 330 skvadronen ;D Og til slutt er nå Italia offisielt med i simmen, så da venter i allefall jeg i spenning på den dagen kleppfeskbomeberen kommer med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 27. mai 2017 Del Skrevet 27. mai 2017 Flotte bilder av en kamplysten flybåt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 27. mai 2017 Del Skrevet 27. mai 2017 Schøne Pinnenschwein :-p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 28. mai 2017 Premium Medlem Del Skrevet 28. mai 2017 Det hjelper på med mange MGer når svingradiusen er milevis ;D Stilige bilder, fin atmosfære . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 28. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2017 Saken er at jeg ærlig talt ikke syns den har særlig mange MGer, nå er jeg jo selvsagt bortskjemt med amerikanernes "gunships", men likevel, selv Catalinaen har flere færre blindsoner. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Rivedal Skrevet 28. mai 2017 Del Skrevet 28. mai 2017 Man finner vel fort ut at uansett hvor få eller mange blindsoner man har på den der så er det fortsatt en svær låvedør fra alle vinkler. ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 29. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2017 Yupp, skremmer bort de fleste ubåtene å synes på flere mils avstand Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Rivedal Skrevet 29. mai 2017 Del Skrevet 29. mai 2017 Har nok hatt opp til flere crash dives i Silent Hunter på grunn av en slik en. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 29. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2017 Såpass ja, hva slags våpen bruker Pinnsvinet mot ubåter da? Ubåter finnes jo ikke i WT, så der er den bare utstyrt med en generell bombelast. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Rivedal Skrevet 30. mai 2017 Del Skrevet 30. mai 2017 Nå er det en stund siden sist, men tror det var dypvannsbomber/bomber og maskinkanoner alt etter som. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 30. mai 2017 Del Skrevet 30. mai 2017 Fra MK. III hadde den dypvannsbomber. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 30. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2017 Se der ja, alltids noen som vet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 30. mai 2017 Del Skrevet 30. mai 2017 Fascinerende sak det der altså. Det må man virkelig si. Ikke ofte man ser sånne. -Stilig. 8) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 30. mai 2017 Del Skrevet 30. mai 2017 Sunderland skal man ikke fnyse av nei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 30. mai 2017 Del Skrevet 30. mai 2017 Veldig flott og særegent. Det liker jeg. Alt trenger ikke se ut som det andre. Artig å se at Short også laget fly som var lange Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.