Gå til innhold

Little Navmap


Anbefalte innlegg

Selv om jeg i mange år har hatt flere kart- og flight plan programmer, har jeg helt fram til i dag brukt fantastiske Plan-G. Vet at mange med meg har hatt stor glede av Plan-G. Har imidlertid følt litt på at dette programmet har stått stille i det siste. Blant annet fikk jo Plan-G problemer med alternative kart.

 

Ved en tilfeldighet kom jeg over programmet Little Navmap https://albar965.github.io/. Programmet er gratis og etter min mening utrolig spennende. Her har en blant annet flere kartvalg, muligheten til å gradvis øke eller redusere informasjonen på kartet. Har også en grei flyplan planlegger m.m. Anbefaler alle simmere å se på denne!  :)

 

Sitter forøvrig å laster ned FSW. Føler at jeg må gi fen en sjanse, så får vi se. Norske kroner 170 er jo heller ikke all verden i våre dager. Har jo lenge betalt mer enn det hele denne simmen for en vanlig en flyplass! Vi får se! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Glimrende! Thanks. Bruker Plan-G her også, men er litt irritert over at den crasher i tid og utide. Så noe nytt prøves gjerne!

Blir spennende og se fremover hvem som kommer best ut. FSW eller p3d V4 som ble annonsert i dag. P3D har nok en kjempefordel da de sitter med veldig mange brukere allerede. Meg iberegnet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Geir. Jeg kjør standard win10 og har ingen problemer. Er ganske imponert av denne freewaren, synd at du ikke får prøvd den.  ;) vet ikke hva som er problemet ditt :-* har ikke sett den fila du referer til. Som sagt fungerer alt for meg. Jeg har to PCer med komplett installasjon av P3D på den ene. Har installlert programmet på begge uten problemer. Kjørte databasen på den første og kopierte samme database til den andre. Fungerer uten problemer. Kan da vise Littlen Navmap på den andre. Samme opplegg forøvrig på Plan-G.  :P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...