Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 18. mai 2017 Premium Medlem Del Skrevet 18. mai 2017 All ære til både Lightning, Typhoon og Starfighter, men når det går litt fort i svingene, er det godt å roe ned med god, gammeldags nostalgi ;D Har mange fine klassikere som egner seg til denslags, og en av gjengangerne er Milviz F-86F. Denne modellen har fulgt meg siden FSX og gjennom alle variantene av P3D, og i v3 skinner den som aldri før. Gunnar V.D. Meeren har gjort et kunstnerisk arbeid med paintene, og den detaljerte VC plasserer deg raskt inn i en virtuell drømmeverden. Personlig skulle jeg ønsket meg en F-86K fra 331 skv, men F`en duger lenge ;D Snart god helg, igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 18. mai 2017 Del Skrevet 18. mai 2017 Stilige bilder. Den cockpiten var virkelig fint laget. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 19. mai 2017 Del Skrevet 19. mai 2017 Milviz kan sine saker ja, er spent på J utgaven av Herculesen de holder på med Ellers er det knallbilder som vanlig, er vel en 338 Sabre du har der, de var vel stasjonert på Rygge i sin tid? Edit, Ørlandet *host*sjitlandet*host* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 22. mai 2017 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 22. mai 2017 Stilige bilder. Den cockpiten var virkelig fint laget. Jotakk, oversiktelig, passe realistisk og charmerende knallbilder som vanlig, er vel en 338 Sabre du har der Takkåtakk, joda 338 Sabre fra "Sjitlandet" ;D Men det var jo i en tid forsvaret hadde råd til mer enn EN jagerskvadron. Ellers flyr jeg den fra Bodø AB, som et slags kompromiss 8) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Rivedal Skrevet 23. mai 2017 Del Skrevet 23. mai 2017 Av og til blir også Saberen litt for moderne. Da har man heldigvis Vampire å falle tilbake på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Arne Lockert Skrevet 23. mai 2017 Premium Medlem Del Skrevet 23. mai 2017 Vakkert landskap du har der! Hvor får jeg tak i dette flyveapparatet til P3D? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 23. mai 2017 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 23. mai 2017 Sabre`ern får du fra http://milviz.com/flight/ Da har man heldigvis Vampire å falle tilbake på. .....men hvor får man den Vampire`ern fra ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Rivedal Skrevet 23. mai 2017 Del Skrevet 23. mai 2017 Vampiren finner man her, sammen med en god del andre britiske klassikere. Alt freeware. http://www.robertjamesrichardson.co.uk/index.html Og de norske repaintene til vampiren er laget av Jens Ole Kjølberg. http://www.sim-outhouse.com/sohforums/local_links_search.php?action=show&userid=8590&sort=d Landskapet er om jeg ikke ta feil Søre- og Vestre Istinden. Bardufoss lufthavn ligger oppe i venstre hjørne. En av mine favorittområder å lufte all slags forskjellige fly. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.