miniec04 Skrevet 18. mai 2017 Del Skrevet 18. mai 2017 Hei, har kjøpt meg saitek utstyr men vet ikke hvilket "spill" jeg skal kjøpe. Hver så snill å si hva den beste er. Og det er bedre hvis det er mulighet til å spille multiplayer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 18. mai 2017 Del Skrevet 18. mai 2017 Hey, careful, are you trying to start a fight? Det kommer helt an på hva du er ute etter, det begynner å bli en del å velge mellom. Er det GA og\eller airliners du vil fly så er det FSX, Prepar3d, X-Plane eller kanskje til og med Aerofly FS2 som gjelder. For combat sims så er det egentlig bare DCS og BMS, og vil du fly i andre verdenskrig så kan du ta en titt på IL-2, Cliffs of Dover (med Team Fusion moden) eller War Thunder. Det er lettere å anbefale noe hvis du sier litt om hva du er ute etter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miniec04 Skrevet 18. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2017 Jeg skal fly små-fly og store fly som airbus A380. Det er viktig for meg att du kan legge til addons og lett å adde irl utstyr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 18. mai 2017 Del Skrevet 18. mai 2017 Da ville jeg ha sagt at Prepar3d, eventuelt X-Plane 11 er veien å gå - Prepar3d har uten sammenligning flest tilgjengelige addons. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miniec04 Skrevet 18. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2017 Tusen takk og må flyet være med deg:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.